اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980520394707079

یک دستیار آنلاین برای فروش حرفه‌ای

کد: 13980520394707079

http://bit.ly/31CV7ku

، تهران , (اخبار رسمی): پس از دریافت بازخوردهای زیاد از کاربران و شناخت نیازهای مختلف مشتریان در پرداخت آنلاین، باهمتا محصولی تخصصی برای فروش آنلاین آماده کرده است.

یک دستیار آنلاین برای فروش حرفه‌ای
«دستیار فروش» آنلاین؛ محصول جدید باهمتا

باهمتا، سامانه راه پرداخت و دریافت پول اکنون در راستای رفع نیازهای مشتریان در پرداخت آنلاین، محصولی تخصصی برای فروش آنلاین به عنوان دستیار آنلاین برای فروش حرفه‌ای آماده کرده است.

مراحل استفاده از دستیار فروش:

ابتدا باید به بات تلگرام دستیار فروش رفته و در آنجا به راحتی فروشگاه و محصولات خود را تعریف کرد.

با تعریف هر محصول یک لینک اختصاصی برای آن محصول ایجاد می‌شود که با گذاشتن آن بر روی وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی‌ مانند تلگرام و اینستاگرام، مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق آن اقدام به خرید و پرداخت آنلاین کنند.

پس از هر سفارش، سایت مدنظر از جزییات آن مطلع خواهد شد و تمامی سفارشات را به صورت متمرکز در اختیار خواهد داشت.

فرقی نمی‌کند که کانال ارتباطی با مشتریان چه باشد. برای هر محصولی که تعریف می‌شود یک لینک اختصاصی ایجاد خواهد شد که با قرار دادن آن در وبسایت و یا هر پلتفرم دیگری، مانند شبکه‌های اجتماعی، مشتری می‌تواند از طریق آن لینک، خرید خود را انجام دهد.

امکانات متنوعی جهت پوشش نیازهای مختلف‌ مدیران فروشگاه نظر گرفته شده است. تعریف عکس و متن محصول، موجودی، لینک بازگشت، اطلاعات دریافتی از خریدار، روش ارسال و گروه مدیریتی برای مدیریت چند نفره تنها بخشی از امکانات ارائه شده هستند.

توسط دستیار فروش، می‌توان به گزارش‌های میزان فروش، سفارش‌ها، محصولات و مشتریان فروشگاه‌ دسترسی داشت تا با تحلیل و اطلاعات مناسب، کسب و کار خود را توسعه داد.

پس از تعریف فروشگاه، می‌توان از تمام این امکانات به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان استفاده کرد تا با قابلیت‌های آن به خوبی آشنا شد. پس از این مدت، برای هر سفارش به میزان ۱ درصد و تا سقف ۵ هزار تومان به عنوان کارمزد از مبلغ سفارشات کسر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای آشنایی و شروع کار با دستیار فروش می‌توانند به سایت باهمتا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باهمتا

ساده‌ترین راه پرداخت و دریافت پول

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]