اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279968195

با هدف آشنایی مردم با گجت ها و خرید آنها

ارتقا و بهینه سازی فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران

کد: 13961115279968195

https://goo.gl/TuauQ7

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به اقبال و علاقه‌ی مردم به گجت و تکنولوژی‌های روز، وب سایت جدید فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران  از  1396/10/9 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران
مجله و فروشگاه تخصصی گجت

به روز رسانی مرتب وب‌سایت با ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات و گجت های خاص و اخبار مرتبط با تکنولوژی و گجت مد نظر است

به گزارش روابط عمومی فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی گجت و تکنولوژی‌های روز، از تاریخ 1396/10/9 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.GadgIran.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های وبلاگ و محصولات جدید به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مدیر فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات و اخبار مرتبط با تکنولوژی و گجت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: فروشگاه و مجله اینترنتی گجیران، وب سایت فعال در حوزه گجت و تکنولوژی‌های روز است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ گجت‌های خاص و کاربردی در سایت هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گجیران

برند تجاری گجیران تحت نظر هلدینگ پارس بنیان پرگان، برای تحقق این آرمان به‌تازگی فعالیت خود را در زمینه فروش و پشتیبانی مستقیم به‌ روزترین گجت‌های موجود در بازار جهانی، آغاز کرده است و قصد دارد با کمک دوست داران زندگی مدرن، مجموعه‌ای از جدیدترین و متنوع‌ترین گجت‌ها را از معبر فروشگاه اینترنتی گجیران، به دست شما علاقمندان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]