اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279978195

در هوای سرد تکنولوژی به کمک ما می‌آید

گجت‌های گرمایشی مناسب فصل سرما

کد: 13961115279978195

https://goo.gl/4AyCVF

، تهران , (اخبار رسمی): بله، هوای بیرون خیلی سرد است. نمی‌توان شعله‌ی بخاری یا درجه حرارت رادیاتور را تا انتها بالا برد و توقع داشت هوای خانه یا محل کارمان آن حدی که دیگر آزاردهنده نباشد، گرم شود. این بار می‌خواهیم در سایت گجیران در مورد گجت‌های گرمایشی حرف بزنیم که به مدد آن‌ها زمستان حتماً دل‌پذیرتر و گرم‌تر خواهد شد.

گجت‌های گرمایشی مناسب فصل سرما
گجت های زمستانی

وقتی تکنولوژی و علم در اختیار انسان قرار می‌گیرند، زندگی نیز راحت‌تر و شیرین‌تر می‌شود، گجت‌ها در مقابل سرما به کمک انسان‌ها آمده‌اند

گجت‌های گرمایشی مناسب فصل سرما  

به ‌جز موضوع قبضی که باید پایان دوره پرداخت کنیم، که با این وضع حتماً از دیدن آن غافلگیر خواهیم شد، موضوع یکنواختی حرارت نیز وجود دارد که معمولاً در فصل زمستان نمی‌توان به حد مطلوب آن رسید. پس باید از تکنولوژی کمک بگیریم.  سایت گجیران با معرفی این گجت‌ها به گرمای بیشتر شما در زمستان کمک خواهد کرد.

با این مقاله همراه باشید تا شما را با 10 گجت فصل سرما آشنا کنیم که بصورت لیست‌وار به‌ قرار زیر هستند:

  1. گجت  USB HEATING BLANKET  
  2. گجت  Cozy Foot Warmer Floormat  
  3. گجت  USB WARMER MOUSE  
  4. گجت  BROOK STONE ACTIVE HEATED JUKET  
  5. گجت  180S Puffy Quilt with Head Phones  
  6. گجت USB HEATING SLIPPERS  
  7. گجت  USB CUP WARMER WITH USB HUB AND CLOCK  
  8. گجت PERSONAL CERAMIC HEATER  
  9. گجت  HEATED SEAT CUSHION WITH LUMBAR  
  10. گجت  QUILTED POLYESTER HEATED MATTRESS PAD 

گجت  USB HEATING BLANKET  

در اداره رئیس شما درجه‌ی حرارت وسیله‌ی گرمایشی را به خاطر کاهش هزینه‌ها پایین نگه می‌دارد؟ خب این اصلاً عصبانی شدن ندارد. شما می‌توانید با یک رقم بسیار منصفانه گجت پتوی گرمایشی بخرید. کافی است آن را به پورت USB لپ‌تاپ خود وصل کنید تا از گرمای مطبوعی که تمام بدن شما را احاطه می‌کند، لذت ببرید. این پتو 33 اینچ طول و 18 اینچ عرض دارد. پد گرم‌کننده‌ی آن با یک زیپ به بخش اصلی پتو متصل می‌شود. پس به‌ راحتی می‌توانید در صورت لزوم آن را بشویید.

 گجت  COZY FOOT WARMER FLOORMAT

این گجت گرمایشی یک گرم‌کننده‌ی کف پای خیلی راحت، سبک و مفید است. اگر اولین قسمتی که از بدن شما یخ می‌کند کف پاهایتان است و با هیچ جوراب ضخیم و پشمی هم نمی‌توانید آن‌ها را گرم‌کنید، یکی از این گجت‌ها را بخرید. کافی است آن را به پریز برق وصل کنید تا زیر پایتان از گرمای مطبوع آن لذت ببرد. این گجت را می‌توانید در هرجایی اعم از اداره یا مقابل تلویزیون و در منزل خود استفاده کنید.

گجت  USB WARMER MOUSE  

 از شدت سرما حس می‌کنید که گردش خون در دست‌های شما متوقف‌ شده است؟ پس یک ماوس مجهز به گرم‌کن بخرید. این گجت مخصوص فصل سرما یک ماوس ساده است که یک بخاری داخلی دارد که تا دمای 140 درجه فارنهایت گرم می‌شود. به لحاظ عملکرد این گجت هیچ تفاوتی با یک ماوس معمولی ندارد. این ماوس دو دکمه و یک چرخ اسکرول به رنگ آبی روشن دارد و 800  نقطه در هر اینچ را تشخیص می‌دهد.

گجت  BROOK STONE ACTIVE HEATED JUKET    

به‌ جای آن ‌که در فصل سرما چند لایه لباس بپوشید تا مطمئن شوید سرما به بدن شما نفوذ نکرده و گرم می‌مانید، می‌توانید یک ژاکت قابل شارژ گرم‌کننده بپوشید. این گجتگرمایشی پوشیدنی از جنس پشم گوسفند ساخته ‌شده است. ضمن آن‌که می‌توانید آن را برای استفاده در برف باد کنید و به‌عنوان بادگیر از آن استفاده کنید. قسمت گرم‌کن این ژاکت با استفاده از عناصر گرمای نازک میکرو ساخته ‌شده است و سه ‌نقطه از بدن را گرم نگه می‌دارد. نگران سایز آن‌هم نباشید. از مردان لاغر اندام تا کسانی که سایز XX-LARGE می‌پوشند، می‌توانند به خرید یکی از این گجت‌های فصل سرما فکر کنند.

گجت  180S PUFFY QUILT WITH HEAD PHONES

گرم نگه‌داشتن گوش‌ها در فصل سرما موضوع بسیار مهمی است. این گجت گرمایشی هم‌زمان هم گوش‌های شما را گرم نگه می‌دارد و هم هدفون کار گذاشته‌ شده در آن به شما اجازه می‌دهد در هر شرایط سخت و سرد جوی از موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. این وسیله جزو گجت‌های گرمایشی قابل شستشو است. قسمت میانی آن از پلی‌استر حرارتی برای جلوگیری از نفوذ باد به گوش‌ها ساخته‌ شده است و هدفون استریوی ورزشی آن به هر دستگاه MP3 PLAYER نصب می‌شود. اگر رنگ مشکی را دوست ندارید، می‌توانید سفید آن را بخرید.

گجت USB HEATING SLIPPERS

این گجت گرمایشی یک جفت دمپایی است که می‌توانید حرارت مورد نیاز آن را از طریق اتصالش به لپ‌تاپتان فراهم کنید. به‌ محض آن‌که پد گرمایشی درون این دمپایی به ‌اندازه‌ی کافی گرم شود، می‌توانید آن را از لپ‌تاپ خود جدا کنید و از گرمای آن لذت ببرید. اگر در یک محیط خودمانی و شادکار می‌کنید آن را با خودتان به سرکار ببرید و پاهای خود را حتی در حین راه رفتن گرم نگه‌دارید.

گجت  USB CUP WARMER WITH USB HUB AND CLOCK

شاید هیچ‌چیز به ‌اندازه‌ی یک لیوان شکلات داغ در محل کار دل‌چسب و گوارا نباشد. فنجان نوشیدنی‌های داغ شما با این گجت گرمایشی USB همیشه گرم می‌ماند. این گجت مجهز به یک سیستم تنظیم‌کننده درجه حرارت است که وقتی گرمای گجت به 140 درجه فارنهایت رسید با هشداری که صدای کوتاه یک زنگ است این موضوع به اطلاع شما می‌رسد.

  گجت PERSONAL CERAMIC HEATER

یک گجت فصل سرما که مخصوص خود شماست. با این گجت هوای اطراف جایی که نشسته‌اید، گرم خواهد شد. این گجت یک جایگزین عالی برای بخاری‌های عظیم و بزرگ است. آن را بخرید و در حالی‌ که همکاران شما از سرما به خود می‌لرزند شما گرم بمانید و با کیفیت و سرعت به کار خود ادامه دهید.

گجت  HEATED SEAT CUSHION WITH LUMBAR

همیشه هم در یک فضای بسته نیستیم که بتوانیم به کمک بخاری با رادیاتورهای موجود خودمان را گرم نگه ‌داریم. رانندگی کردن یا نشستن طولانی روی صندلی و بدون حرکت به ‌اندازه‌ی کافی بدن ما را سرد می‌کند. این گجت فصل سرما یک روکش صندلی گرم‌کن دار است. بالشتک‌های آن تمام پشت شما را گرم نگه می‌دارد به شرطی که آن را به کمک پورتUSB به باطری اتومبیل یا لپ‌تاپ خود وصل کنید.

گجت  QUILTED POLYESTER HEATED MATTRESS PAD

گاهی خوابیدن آسوده در هوای مطبوع و گرم خانه در فصل زمستان تبدیل به یک آرزو می‌شود. اگر هوای خانه با گرمای بخاری بیش‌ازحد خشک و آزاردهنده می‌شود می‌توانید یک تشک گرم‌کننده بخرید. این گجت گرمایشی بعد از آن که به‌طور کامل شارژ شود تا 10 ساعت گرما را در خود نگه می‌دارد. سازندگان این گجت اطمینان داده‌اند که شما هرگز احساس بی‌نظمی یا عدم تعادلی در نقاط داغ آن را نخواهید داشت. همچنین ولتاژ گرم‌کننده‌ی آن بسیار پائین و در کل گجت بسیار ایمنی است.

مقاله دنیا در انتظار پرتاب موشک فضایی Falcon Heavy را در مطلب قبلی بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گجیران

برند تجاری گجیران تحت نظر هلدینگ پارس بنیان پرگان، برای تحقق این آرمان به‌تازگی فعالیت خود را در زمینه فروش و پشتیبانی مستقیم به‌ روزترین گجت‌های موجود در بازار جهانی، آغاز کرده است و قصد دارد با کمک دوست داران زندگی مدرن، مجموعه‌ای از جدیدترین و متنوع‌ترین گجت‌ها را از معبر فروشگاه اینترنتی گجیران، به دست شما علاقمندان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]