اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280438081

با هدف ارائه جدیدترین آهنگ های بهنام بانی و ماکان بند انجام شد:

بهنام بانی و ماکان بند را در تهران موزیک دنبال کنید

کد: 13961116280438081

https://goo.gl/VYgf6M

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به این هنرمندان و کاربران سایت، تمام آهنگ‌های این خوانندگان به صورت کامل در کنار فول آلبوم سایر هنرمندان عرصه موسیقی کشور در سایت رسمی تهران موزیک قرار گرفته است.

بهنام بانی و ماکان بند را در تهران موزیک دنبال کنید
سایت تهران موزیک

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در بازار موسیقی ایران ثبت کرد. به گزارش تهران موزیک، تمام بلیط های نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید

به گزارش روابط عمومی تهران موزیک، در جهت احترام به نظر و خواسته‌ی علاقه‌مندان و کاربران این سایت، تمامی‌ آهنگ‌های خوانندگانی مانند بهنام بانی، ماکان بند، حمید هیراد و محسن ابراهیم زاده در سایت تهران موزیک جهت دانلود قرار گرفته است. با توجه به اینکه بیشتر درخواست‌های دانلود سایت مرتبط با بهنام بانی و گروه ماکان است، این مجموعه قسمت‌های ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است.

برای اطلاع علاقه‌مندان باید اعلام کنیم که بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در بازار موسیقی ایران ثبت کرد. به گزارش تهران موزیک، تمام بلیط‌های نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. آهنگ‌های بهنام بانی به این ترتیب است:

  1. علاقه خاص
  2. من یه دیوونم
  3. چی بگم
  4. عاشقم کرده
  5. همه دنیام
  6. بَسَمه
  7. اخماتو وا کن
  8. چه بخوای چه نخوای
  9. و ...

گروه ماکان نیز یک گروه متشکل از دو دوست بنام‌های امیر مقاره و رهام‌هادیان است و این روزهای طرفداران زیادی پیدا کرده است. آلبوم گروه ماکان با نام دیوونه‌بازی نیز به صورت کامل در سایت قرار گرفته و آهنگ‌های آن به این شرح است:

  1. نرو
  2. شیک
  3. با تو آرومم
  4. چشای تو
  5. پنجره
  6. بازیچه
  7. دیوونه بازی
  8. ای داد
  9. مثل کوه
  10. این خیابونا
  11. بارون
  12. هر بار این درو

مدیر وب سایت تهران موزیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به این هنرمندان و کاربران سایت، تمام آهنگ‌های این خوانندگان به صورت کامل در کنار فول آلبوم سایر هنرمندان عرصه موسیقی کشور در سایت رسمی‌ تهران موزیک قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارائه فول آلبوم‌های تمام هنرمندان ایرانی جهت دسترسی بهتر علاقه‌مندان در برنامه‌ی کاری این وب سایت است که به لطف پروردگار و حمایت‌های علاقه‌مندان به زودی تکمیل خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران موزیک

تهران موزیک فعالیت خود را در خصوص دانلود آهنگ جدید از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۳ به صورت ثبت شده و طبق قوانین کشور به کار خود ادامه داد. زمینه های فعالیت سایت تهران موزیک به شرح زیر میباشد : دانلود آهنگ جدید دانلود فول آلبوم دانلود پادکست دانلود گلچین آهنگ ها سایت تهران موزیک MyTehranMusic.com در سال ۱۳۹۵ به عنوان برترین برند موسیقی آنلاین از طرف مردم انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | سرگرمی و تفریح