اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280694727

کتاب «دوستت دارم» به قلم جزیره شرفی راهی بازار نشر شد

کد: 13961117280694727

https://goo.gl/mdw8j7

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «دوستت دارم» به قلم جزیره شرفی، توسط انتشارات مشق شب راهی بازار نشر شد.

کتاب «دوستت دارم» به قلم جزیره شرفی راهی بازار نشر شد
کتاب «دوستت دارم» به قلم جزیره شرفی راهی بازار نشر شد

مدیر مسئول انتشارات مشق شب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی مشق شب در خصوص موضوعات کتاب «دوستت دارم» گفت: رسیدن به مکنونات قلبی و دریافت حقایق و اسرار دنیای پس از مرگ یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین موضوعاتی است که در دوره‌های مختلف فکری، اجتماعی و فرهنگی ذهن و دل بسیاری از افراد را در هر طبقه و سطح دانش درگیر خود کرده است، که این باور در بخش‌های مختلف کتاب روایت شده است.

رضا هوشمند با بیان اینکه دنیای پس از مرگ، دنیایی است متأثر از روابط، خُلقیات و عملکرد انسان در دوره حیات تصریح کرد: زندگی اختلاطی از تاریکی، روشنایی، امید، یأس، تردید و باور است و این اثر در قالبِ رفتار، گفتار و منش آدم‌هایی است که به قولی قهرمانان داستان هستند و جاذبه و کشش داستان از جایی بیشتر می‌شود که با ظرافت و بی‌پروا به بازگو کردن درون خود و دیگران می‌پردازد و تصویری عمیق و رنگدار از روابط هر کسی با خودش و جهان اطرافش ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: نویسنده در کتاب دوستت دارم کوشیده‌ است عشق را در کالبدی انسانی به منظور قابل لمس بودن معرفی کند، حال آنکه بر این باور است در ورای آن، مفهومی بلندمرتبه‌تر و عمیق‌تر از آن را انتقال می‌دهد.

مدیرمسئول انتشارات مشق شب همچنین پرداختن به راز آفرینش را نقطه قوت کتاب ذکر کرد و افزود: شخصیت‌های کتاب مصادیقی هستند از جریان ارتباط، زندگی و تعاملات آن که مسیر را به گویایی بازگو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مرگ عنوان نخستین بخش از کتاب است که خود، گویای آغازیست در فرجام و درست در زمان پایان و این همان معاد و دوبارگی است. همان‌جا که می‌گوید مرگ خوابیست که هشدارش خاموشی است.

مدیرمسئول انتشارات مشق شب گفت: روایت بخش‌های دیگر پس از «مرگ»، روایت روانی را با خود دارد که به کشف راز آفرینش هستی و ماجرای نیکی و شر اشاره دارد.

هوشمند خوانشِ دوستت دارم را به آن جهت توصیه می‌کند که به پنهان‌ترین راز هستی که همانا مرگ و زندگی پس از آن است، پرداخته است؛ این کتاب دوست داشتن در مرحله انسانی را به عنوان پلی برای عبور و رسیدن از سکون انسانی تا تعالی عشق رهنمون می‌کند.

کتاب دوستت دارم در قطع رقعی و در 104 صفحه توسط انتشارات مشق شب چاپ و با قیمت 12000 تومان راهی بازار نشر شد.

انتهای پیام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب