اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280714727

کتاب خانواده خوشبخت راهی بازار نشر شد

کد: 13961117280714727

https://goo.gl/BTFHoC

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب خانواده خوشبخت تألیف حسن خسروی مدرس دانشگاه و پیشکسوت عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات کشور توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شد.

کتاب خانواده خوشبخت راهی بازار نشر شد
کتاب خانواده خوشبخت راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، حسن خسروی مدرس دانشگاه و پیشکسوت عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات کشور، این کتاب را چراغ راهی برای ارتباطات مؤثر در خانواده و جامعه‌ ذکر کرد و افزود: کتاب خانواده خوشبخت با رویکردی ارتباطی و آموزشی و با زبانی ساده برای عموم اعضای خانواده‌ها تهیه و تنظیم شده و برای گروه‌های سنی مختلف و با هر سطحی از سواد و تحصیلات می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد‌‌‌.

وی فصل اول را شامل مهارت‌های زندگی عنوان کرد و افزود: ‌سازمان‌های بین‌المللی و معتبر جهانی، 10 مهارت اصلی و مهم را برای داشتن یک زندگی و تعامل موفق مورد توجه قرار داده‌اند که شامل مهارت خودآگاهی، همدلی، روابط بین فردی، ارتباط مؤثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم‌گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه است و در این کتاب به خوبی به آنها پرداخته شده است‌‌‌.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه فصل دوم کتاب در خصوص راز و رمزهای زناشویی، تربیتی و خانوادگی است، تصریح کرد: فصل سوم نیز به خانواده، نماز، قرآن و عترت پرداخته است که یکی از مباحث مهم این فصل به زندگی فاطمه (س) به عنوان الگوی زندگی موفق اختصاص دارد.

وی خاطر نشان کرد: این فصل در واقع یک دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان کلیدهای خوشبختی و بیشتر برای خانم‌ها و بانوان شاغل در ادارات است که حاوی مطالب آموزنده از کم و کیف زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) است که با نگاهی مقایسه‌ای و تربیتی، سعی دارد تا آموزه‌های مفیدی در ارتباط با مسائل زناشویی، حجاب، تربیت فرزند، همسر داری و‌.‌.‌‌‌. را هر چند مختصر به ما یادآوری کند. در این بخش همچنین برخی موضوعات مفید آموزشی و اعتقادی ویژه خانواده‌ها طراحی و تنظیم شده است که شامل مباحث مربوط به نماز، خلاصه زندگینامه چهارده معصوم (ع)، احادیث، زندگی با قرآن و‌.‌.‌.‌‌‌. است.

این مدرس دانشگاه و پیشکسوت عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات کشور با تأکید بر اینکه در مجموع ساختار چینش مطالب کتاب به گونه‌ای است که مخاطب را به دنبال خود کشانده و سعی می‌کند تا ارتباط مستمر و سازنده و مفیدی را با خوانندگان اثر برقرار شود‌‌‌، گفت: کتاب خانواده خوشبخت یک کتاب چند منظوره آموزشی و یک بسته فرهنگی در سبد مطالعاتی خانواده است که متناسب با ذائقه خانواده‌های ایرانی و فرهنگ اسلامی ایرانی به رشته تحریر در آمده است‌.

خسروی در پایان از مردم و به‌ویژه مدیران روابط‌ع مومی سازمان‌ها خواست تا بیش از پیش به موضوع کتاب و کتابخوانی همکاران و خانواده‌ها اهمیت دهند، چرا که کتاب منشأ و سرچشمه دانایی است و ما با دانا شدن است که می‌توانیم توانا باشیم‌.

شایان ذکر استف کتاب خانواده خوشبخت در قطع وزیری و 304 صفحه با قیمت 30000 تومان توسط انتشارات مشق شب راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب