اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282687794

وبسایت هفت دهم:

رونمایی از سایت هفت دهم با هدف آموزش تکنیک های موفقیت در تحصیل

کد: 13961128282687794

https://goo.gl/C4kJUX

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف آموزش تکنیک‌های موفقیت در تحصیل و زندگی، از سایت هفت دهم به آدرس https://7dahom.com در ابتدای بهمن ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت هفت دهم با هدف آموزش تکنیک های موفقیت در تحصیل
بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن، اثری از مرتضی سفیدگری، خالق وبسایت هفت دهم

سایت هفت دهم که یک سایت آموزشی در ارتباط با موفقیت و یادگیری تکنیک‌های صحیح یادگیری و مطالعه است، با ارائه خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش تکنیک‌های موفقیت در تحصیل و زندگی را تسهیل کند

به گزارش هفت دهم؛ سایت https://7dahom.com که یک سایت آموزشی در ارتباط با موفقیت و یادگیری تکنیک‌های صحیح یادگیری و مطالعه است، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش تکنیک‌های موفقیت در تحصیل و زندگی را تسهیل کند.

مرتضی سفیدگری، مدرس موفقیت و خالق هفت دهم در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «چشم انداز این مجموعه، ارتقای دانش دانش آموزان و دانشجویان در زمینه تکنیک‌های موفقیت و هدف گذاری است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «تنها با یک ثبت نام ساده در وب‌سایت هفت دهم، از امکان دسترسی به ده‌ها مقاله و ویدئوهای رایگان برخوردار خواهید شد.»

گفتنی است هفت دهم، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیف در عرضه گروهی به مدارس کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت هفت دهم به آدرس https://7dahom.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت هفت دهم

وبسایت هفت دهم 7dahom.com به مدیریت مرتضی سفیدگری کمک خواهد کرد تا با یادگیری تکنیک ها و مهارت های موفقیت کیفیت زندگی خود را بالا برده و در زندگی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا عموم مردم رشد نکنند، آن است که مهارت های خود را در تکنیکهای ذهنی، هدف گذاری و غیره افزایش نمی دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت