اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970219295097794

جشنواره فروش ویژه به مناسبت سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

تخفیف‌70 درصدی فروش محصولات وبسایت هفت دهم از 12 اردیبهشت

کد: 13970219295097794

https://goo.gl/8sggME

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش ویژه محصولات به مناسبت سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 اردیبشهت آغاز وتا 22 اردیبهشت ادامه دارد.

تخفیف‌70 درصدی فروش محصولات وبسایت هفت دهم از 12 اردیبهشت
استقبال عموم مردم از غرفه هفت دهم در نمایشگاه کتاب

به گزارش روابط عمومی وبسایت هفت دهم، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش ویژه محصولات به مناسبت سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در دوره زمانی 11 روزه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات آموزشی را از طریق حضور در محل نمایشگاه کتاب واقع در مصلی تهران و با 70 تخفیف تهیه کنند.

مرتضی سفیدگری مدیرعامل شرکت وبسایت هفت دهم گسترش آموزش مهارت‌های زندگی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در صورتی که علاقه‌مندان موفق به حضور مستقیم در محل نمایشگاه نشوند، می‌توانند از طریق وب‌سایت هفت دهم با تخفیف 40 درصد اقدام کنند. بدیهی است تخفیف 70 درصدی فقط مختص نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت هفت دهم

وبسایت هفت دهم 7dahom.com به مدیریت مرتضی سفیدگری کمک خواهد کرد تا با یادگیری تکنیک ها و مهارت های موفقیت کیفیت زندگی خود را بالا برده و در زندگی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا عموم مردم رشد نکنند، آن است که مهارت های خود را در تکنیکهای ذهنی، هدف گذاری و غیره افزایش نمی دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]