اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282697794

وبسایت هفت دهم رقیبی تازه نفس در آموزش ارائه کرد؛

آغاز عرضه و فروش بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن از دی 96

کد: 13961128282697794

https://goo.gl/qh3GhS

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه فعال در عرصه آموزش کشور، بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن را با امکان آموزش تصویری تکنیک‌های موفقیت در تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان از دی 96 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن از دی 96
محصول آموزشی تقویت عضلات ذهن اثری از مرتضی سفیدگری خالق وبسایت هفت دهم

محصول تقویت عضلات ذهن شامل آموزش نحوه احیای قدرت درون و شروع معجزه، هدف گذاری، مدیریت زمان، روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری و در آخر افزایش عملکرد، غلبه بر استرس و آمادگی برای جلسه امتحان است

به گزارش روابط عمومی وبسایت هفت دهم، از دی 96  عرضه بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن در وبسایت هفت دهم به نشانی 7dahom.com آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از مطالب آموزشی در ارتباط با یادگیری تکنیک‌های موفقیت در تحصیل  هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون آموزش به روز تکنیک‌های کسب نمره‌های ایده آل را دارند.

مرتضی سفیدگری مدیرعامل وبسایت هفت دهم با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه یک سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از آذر 95 کار آغاز شده و هم اکنون  بسته آموزشی تقویت عضلات ذهن  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: این محصول شامل آموزش نحوه احیای قدرت درون و شروع معجزه، هدف گذاری، مدیریت زمان و برنامه ریزی، روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری و در آخر افزایش عملکرد، غلبه بر استرس و آمادگی برای جلسه امتحان است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت هفت دهم به نشانی https://7dahom.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت هفت دهم

وبسایت هفت دهم 7dahom.com به مدیریت مرتضی سفیدگری کمک خواهد کرد تا با یادگیری تکنیک ها و مهارت های موفقیت کیفیت زندگی خود را بالا برده و در زندگی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا عموم مردم رشد نکنند، آن است که مهارت های خود را در تکنیکهای ذهنی، هدف گذاری و غیره افزایش نمی دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت