اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961130283278400

حل مشکل خرید اینترنتی از سایت های بین المللی

کد: 13961130283278400

https://goo.gl/CTMRqg

، اصفهان , (اخبار رسمی): شما به سادگی می‌توانید با اخذ کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت، ویزا کارت، یونیون پی کارت و... از امکاناتی مختلفی از جمله خرید اینترنتی، رزرو هتل، اجاره ماشین و خانه در کشورهای خارجی، امکان واریز وجه به حساب از طریق حواله بانکی و بسیاری امکانات دیگر بهره ببرید.

حل مشکل خرید اینترنتی از سایت های بین المللی
حل مشکل خرید اینترنتی از سایت های بین المللی

سهولت و امنیت در پرداخت به وسیله خدمات این شرکت‌ها باعث شده در طول زمان بانک‌ها و موسسات بی‌شماری به زنجیره صادر کننده کارت‌های بانکی با برند ویزا و مسترکارت اضافه شوند

ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (MasterCard)

امروزه در بخش پرداخت‌های ارزی بین المللی، نام‌های ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (MasterCard) را بسیار می‌شنویم. آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید پشت یک کارت ساده در ابعاد یک کارت بانکی معمولی، چه سیستمی‌ وجود دارد که 56000 تراکنش در ثانیه را در سرتاسر جهان مدیریت می‌کند؟ چگونه بدون کوچک‌ترین تاخیر و با بالاترین استاندارد‌ها در تراکنش‌های بین المللی، این حجم بالای پرداخت، مدیریت می‌شود؟ اگرچه دسترسی فراتر از انتظار در سطح جهانی به مشتریان بالقوه، مهم‌ترین خصوصیت استفاده از این خدمات است، با این حال محافظتی که از اطلاعات اقتصادی شخصی به وسیله جداسازی حساب بانکی توسط اکانت ویزا یا مسترکارت انجام می‌پذیرد، به عنوان مهم‌ترین ویژگی و دلیل اصلی استفاده از این خدمات است. 

آشنایی با Visa

ویزا (Visa Inc)، شرکتی چند ملیتی آمریکایی است که در سال 1958 تاسیس شده و واقع در شهر فاستر ایالت کالیفرنیا است. این شرکت در زمینه تکنولوژی پرداخت جهانی و خدمات مالی، که امکان استفاده از پول الکترونیکی را برای مصرف کنندگان، شرکت‌ها، بانک‌ها و دولت‌ها تحت برند Visa به وجود می‌آورد، فعالیت می‌کند.

آشنایی با MasterCard

مسترکارت نیز شرکتی چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در وست چستر واقع در Mastercard International Global Headquarters نیویورک است. این شرکت تا پیش از آنکه به نام مسترکارت شناخته شود به نام‌های Interbank Master charge در صنعت خدمات مالی فعال بوده است. خدمات این شرکت بزرگ نیز مشابه VISA در زمینه خدمات پول الکترونیکی است و نحوه ارائه آن نیز با ویزا یکسان است و به صورت درگاه روی محصولات موسسات مالی و بانک‌ها و با درج برند MasterCard روی کارت‌ها و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی وبسایت‌ها عمل می‌کند.

ویزا و مستر کارت چگونه کار می‌کنند؟

در نگاه کلی، یک درگاه بانکی در پرداخت آنلاین پنجره‌ای است در مرورگر جهت پرداخت هزینه کالا یا خدماتی که در یک سایت یا یک فروشگاه انتخاب کرده و قصد خرید آن را دارید، به این صورت که شما کالا را انتخاب و بر روی دکمه پرداخت کلیک می‌‌کنند. در این زمان پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن اطلاعات کارت خود را وارد می‌کنید تا پول از حساب شما کسر و به حساب فروشنده کالا یا خدمات واریز شود، همانند آنچه در زمان پرداخت آنلاین توسط کارت عابر بانک‌های کشورمان مشاهده می‌کنید. نمونه یک درگاه پرداخت را می‌توانید در صفحه «راهنمای پرداخت آنلاین ارزی با مستر کارت/ویزا کارت» مشاهده کنید. امنیت پرداخت شما توسط شرکت‌های صادر کننده این درگاه‌ها مانند Visa یا MasterCard تامین می‌شود.

حال تصور کنید یک شرکت تجاری در نظر دارد در گوشه‌ای از جهان اقدام به ایجاد یک کسب و کار مبتنی بر فروش کالاهای مصرفی یا خدمات کند. خریداران اجناس چگونه می‌توانند مبلغ کالای خریداری شده را بپردازند؟ بدین منظور یا باید شرکت مذکور اقدام به افتتاح یک حساب در یک بانک محلی در آن کشور کند و آن را به عنوان مرجع واریز مبالغ به خریداران معرفی کند که شرایط بسیار سخت و پیچیده خود را داراست یا می‌تواند این کار را به سادگی و تنها با نصب درگاه ویزا با مسترکارت بر روی وب سایت خود عملی کند.

بدین ترتیب ویزا و مسترکارت به عنوان یک واسطه بین یک فروشنده که حساب بانکی‌اش به سیستم ویزا/مستر کارت متصل است از یک طرف و خریدارانی که کارت‌های بانکی با برند ویزا یا مستر کارت دارند از سوی دیگر عمل می‌کند و توسط آن می‌توان کالا یا خدمات را به مشتریانی در سراسر جهان، بدون افتتاح یک حساب بانکی در همه کشورها، عرضه کرد. شما یک حساب بین المللی خواهید داشت با مدیریت جهانی که دیگران می‌توانند خدمات و محصولاتی که در سایتتان ارائه می‌‌کنند خریداری و هزینه آن را با استفاده از درگاه VISA یا MasterCard پرداخت کنند.

سهولت و امنیت در پرداخت به وسیله خدمات این شرکت‌ها باعث شده در طول زمان بانک‌ها و موسسات بیشماری به زنجیره صادر کننده کارت‌های بانکی با برند ویزا و مسترکارت اضافه گردند که هر یک پاسخگوی نیاز طیف خاصی از مصرف کنندگان هستند.

 به طور خلاصه ویزا و مسترکارت به کاربرانشان این امکان را می‌دهند تا از هر نقطه در سراسر جهان، با پرداخت کارمزدی ناچیز به یک حساب بانکی که ویزاکارت یا مستر کارت تحت آن صادر شده یا به درگاه ویزا و مستر کارت متصل است، از طریق درگاه‌های آنلاین بانکی یا کارت‌های بانکی که برند آنها روی آن حک شده است، در 200 کشور جهان پول واریز کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر با انواع کارت‌های اعتباری (مستر کارت، ویزا کارت، یونیون پی و…) نحوه سفارش و قیمت‌ها بیشتر آشنا شوید:

https://goo.gl/89RQZS

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت شاپ - bit-shop

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و ریپل اعطای کارت های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت، یونین پی کارت و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه