اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970114289658400

جایگزین شدن ارزهای دیجیتال با ارزهای رایج تا سال 2030!

کد: 13970114289658400

https://goo.gl/jr16Hw

، اصفهان , (اخبار رسمی): تا سال ۲۰۳۰ چیزی در حدود ۲۵% ارزهای رایج ملی توسط ارزهای دیجیتال جایگزین خواهند شد زیرا که این ارزها به علت ویژگی‌هایی که دارند به مراتب کارآمدتر هستند.

جایگزین شدن ارزهای دیجیتال با ارزهای رایج تا سال 2030 !
جایگزین شدن ارزهای دیجیتال با ارزهای رایج تا سال 2030!

بازار ارزهای دیجیتال که در آن ارزهای دیجیتالی متنوعی ردوبدل می‌شود، می‌تواند برای مردم عادی هیچ، ترسناک، مبهم و مرموز به نظر برسد.

یکه‌تاز این بازار یعنی بیت کوین به طرز چشمگیری ارزش زیادی پیداکرده است و طی این چند ماه گذشته به‌شدت کاهش قیمت داشته است. در ضمن این قضیه، عرضه اولیه سکه (ICO) هم روزبه‌روز تعدادش بیشتر می‌شود.

بعضی از مشاورهای مالی و پیش‌بینی کنندگان بازار هنوز نسبت به قضیه ارزهای دیجیتال شکاک هستند و به آن باوری ندارند، اما نمی‌توان مقدار زیادی از سرمایه که در این بازار جریان دارد را نادیده گرفت.

نویسنده و تحلیلگر بازار توماس فرِی (Thomas Frey) می‌گوید: ارزهای دیجیتال به‌جایی رسیده‌اند که ماندگار شوند. جالب است بدانید که توماس در ماه سپتامبر گذشته با بانک Federal Reserve راجع به همین موضوع نشستی داشته است.

وی ادامه می‌دهد که: تا سال ۲۰۳۰ چیزی در حدود ۲۵% ارزهای رایج ملی توسط ارزهای دیجیتال جایگزین خواهند شد زیرا که این ارزها به علت ویژگی‌هایی که دارند به‌مراتب کارآمدتر هستند.

دکتر جیمز کانتون (James Canton) از مؤسسه global future می‌گوید: باارزش شدن ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته حاکی از آن است که طبقه‌ای جدید از دارایی‌ها در کنار اقتصاد مرسوم جهانی ظهور کرده و به مشروعیت شناخته‌شده است. به نظر من می‌توان انتظار داشت که ابزارهای سرمایه‌گذاری جدید توسط ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری پیدا کنند. در بازار ارزهای دیجیتال مقداری سرمایه از دست می‌رود اما من اعتقاددارم که علاوه بر ضرر احتمال کسب سودهای کلان هم وجود دارد.

ارزهای دیجیتال همانند همتاهای فیزیکی خودشان نخواهند بود!

از بعضی جهات «ارز دیجیتال» اشتباه نام‌گذاری شده است. این ارزها به شبکه امنی بر روی اینترنت به نامبلاک چین گره‌خورده‌اند، یک ارز دیجیتالی برخلاف ارزهای مرسوم هیچ‌گونه رابطه‌ای با ملیت و کشورها ندارد. آقای کانتون (Canton) اسم این ارزها را «اقتصاد بلاک چینی» گذاشته است. در حال حاضر سرویس درآمد داخلی ایالات‌متحده (IRS) با این ارزها بیشتر به‌عنوان یک دارایی رفتار می‌کند تا یک پول واقعی.

فری (Frey) می‌گوید: فروش بیت کوین بیشتر شبیه فروش یک ملک است. درست همانند وقتی‌که شما ملک خود را می‌فروشید و به کس دیگری واگذار می‌کنید، فروش بیت کوین هم همانند فروش یک‌تکه‌ی مجزای دیجیتال به شخص دیگری است درحالی‌که عملاً این اتفاق در دنیای مجازی رخ می‌دهد!

Visa و کمپانی‌های دیگر انجام دادن تراکنش‌های روزمره و عادی را با بیت کوین آسان‌تر کرده‌اند، اما همچنان بیت کوین پولی نیست که بتوانید با آن از سوپر مارکت خرید کنید.

ارزش ارزهای دیجیتال به‌صورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت

شاید قیمت بیت کوین زمانی که سایر ارزهای دیجیتال باهم به رقابت می‌پردازند تا توجه عموم را به خود جلب کنند، افت پیدا کند، اما این بدین معنا نیست که ارزهای دیجیتال بی‌ارزش می‌شوند!

کانتون اضافه می‌کند که: من سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را همانند سرمایه‌گذاری روی سهام و اوراق قرضه می‌بینم. سرمایه‌گذاری و خرید اوراق در عرصه ارزهای دیجیتال ارزش آن را دارد که توسط مردم مورد آزمایش قرار بگیرید به شرطی که آن‌ها مراقب سرمایه‌گذاری‌های خود باشند و این کار را بااحتیاط انجام بدهند. ارزهای دیجیتال و رمزگذاری شده باعث خواهد شد که تجارت به‌شدت تغییر کند. ارزهای دیجیتال از بین برنده‌ی صنعت بانکداری است و این موضوع باید جدی گرفته شود.

فری (Frey) اضافه می‌کند که: وقتی کسانی همانند کریستین لاگارد (Christine Lagarde) مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول، می‌گویند که ارزهای دیجیتال این توانایی رادارند که جایگزین بانک‌های مرکزی و بانکداری بین‌المللی شوند باید این موضوع را جدی‌تر گرفت.

نبود واسطه‌ها و نظارت در دنیای ارزهای دیجیتال که از طریق تراکنش‌های دوطرفه صورت می‌گیرد، آن‌ها به طرز چشمگیری برای سرمایه‌گذاران جذاب می‌کند، چراکه این بازار کارمزد بانک‌ها و مشاوران مالی را قطع می‌کند.

کانتون می‌گوید که: آینده تجارت توسط زنجیره تأمین ارزهای دیجیتال شکل می‌گیرد، این شبکه اتلاف کمتری خواهد داشت و ارزش‌افزوده‌ی بیشتری بین خریدار و فروشنده برای تمامی محصولات را به ارمغان خواهد آورد.

 سایت بیت شاپ، 24 ساعته، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت‌ها، ارز دیجیتال و کارت‌های اعتباری را به متقاضیان ارائه می‌دهد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت شاپ - bit-shop

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و ریپل اعطای کارت های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت، یونین پی کارت و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه