اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290278400

پرداخت هزینه هتل‌های روسیه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ با بیت‌کوین!

کد: 13970119290278400

https://goo.gl/9y2SWG

، اصفهان , (اخبار رسمی): یک مجموعه اقامتی در روسیه با همکاری یک سامانه پرداخت در ایام جام‌جهانی این امکان را به کاربران می‌دهد تا با رمز ارز هزینه اقامت خود را بپردازند.

پرداخت هزینه هتل های روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین!
پرداخت هزینه هتل‌های روسیه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ با بیت‌کوین!

بزرگ‌ترین رقابت فوتبال یعنی جام جهانی ۲۰۱۸ قرار است چند ماه آینده در روسیه برگزار شود. علاقه‌مندان به تماشای مسابقات جام‌جهانی از هم اکنون به فکر رزرو محل اقامت در روسیه هستند. کالینینگراد که یکی از شهرهای میزبان این مسابقات است اعلام کرده هتل‌هایش از امکان پذیرش بیت کوین نیز به عنوان یک شیوه پرداخت برخوردار شده‌اند.

به گزارش یک رسانه روسی، یک مجموعه اقامتی با همکاری یک سامانه پرداخت این امکان را به کاربران می‌دهد تا با رمز ارز هزینه اقامت خود را بپردازند. گفتنی است در مجموع ۴ بازی جام جهانی ۲۰۱۸ در این شهر برگزار خواهد شد.

مدیر این واحد اقامتی که مالینا (Malina) نام دارد می‌گوید: «علاقه مردم به رمزارزها رو به افزایش است. به تدریج نیز از این ارزهای دیجتال برای پرداخت استفاده خواهد شد. ما به این نتیجه رسیدیم که علاقه‌مندان به تماشای بازی‌ها باید بتوانند با کمک این فناوری نوین هزینه اقامت خود را پرداخت کنند. شاید هتل‌های دیگر نیز منتظر یک پیشگام برای این حرکت باشند.»

به جز شهر کالینینگراد، ۹ شهر دیگر روسیه نیز میزبان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ هستند. با این وجود فقط همین این مجموعه اقامتی در کالینینگراد برای پذیرش بیت‌کوین اعلام آمادگی کرده است. البته شاید با انتشار این خبر، سایر شهرها و مجموعه‌های اقامتی آنها نیز به پذیرش رمزارزها از تماشاچیان جام جهانی ۲۰۱۸ تشویق شوند.

روسیه از کشورهایی است که به شدت روند ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کند. این کشور به تازگی طرحی را تدوین کرده که در صورت تصویب، ارزهای دیجیتال به عنوان یک نوع دارایی (و نه شیوه پرداخت) به رسمیت شناخته می‌شوند.

روسیه همچنین از کشورهایی است که به شکلی جدی به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین و پیشتازی جهانی در آن است. مدتی پیش بود که پوتین اعلام کرد روسیه باید در این فناوری در جهان پیشتاز باشد. این کشور همچنین برنامه‌ّهایی برای استفاده از فناوری بلاک چین برای برگزاری انتخابات، ثبت املاک و نیز توسعه گردشگری دارد.

سایت بیت شاپ، 24 ساعته، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت‌ها، ارز دیجیتال و کارت‌های اعتباری را به متقاضیان ارائه می‌دهد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت شاپ - bit-shop

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و ریپل اعطای کارت های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت، یونین پی کارت و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | تازه‌های ورزش