اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961204283948385

وقتی فناوری در ۹۰ ثانیه پوست صورت را متحول می‌کند!

کد: 13961204283948385

https://goo.gl/FYu7vG

، تبریز , (اخبار رسمی): بسیاری از خانم‌ها دوست دارند هر روز از یک ماسک صورت استفاده کنند. بسیاری نیز ترجیح می‌دهند در طول اسپا، ماسک صورت بزنند زیرا ماسک صورت می‌تواند یک راهکار «خانگی» برای مشکلات پوستی و زیبایی باشد. ما همه می‌دانیم که استفاده ماسک یک روش قدیمی است.

وقتی فناوری در ۹۰ ثانیه پوست صورت را متحول می‌کند!
وقتی فناوری در ۹۰ ثانیه پوست صورت را متحول می‌کند!

فناوری، تزریق فرمول‌های مراقبت از پوست کره‌ای را به عمقی‌ترین لایه‌های پوست می‌برد و رطوبت پوست را نگه می‌دارد تا بهترین و طولانی‌ترین نتایج را به همراه داشته باشد

اما برای یک تغییر اساسی، تیمی در فورئو «بهترین ماسک هوشمند دنیا» را طراحی کرده‌اند که پوست خانم‌ها را در عرض ۹۰ ثانیه بدون نقص و جذاب می‌کند.
یوفو همان دستگاه هوشمندی است که در عرض ۹۰ ثانیه پوست شما را به کل تقویت می‌کند.  فناوری تزریق فرمول‌های مراقبت از پوست کره‌ای را به عمقی‌ترین لایه‌های پوست می‌برد و رطوبت پوست را نگه می‌دارد تا بهترین و طولانی‌ترین نتایج را به همراه داشته باشد. این دستگاه از روش‌های درمان کنترل‌شده با اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کند که مجهز به آخرین فناوری‌های زیبایی هستند.
یوفو صد‌در‌صد ضد‌آب است و می‌توان آن را با USB  شارژ کرد. این دستگاه دارای فناوری تزریق هایپر و ال‌ای‌دی درمانی است. روش‌های درمان کنترل‌شده با اپلیکیشن این دستگاه مواد لازم در فرمول‌های ماسک کره‌ای را فعال کرده، مزایای آن را مطابق با نیاز پوست شما به حداکثر می‌رساند.
یوفو زیبایی را با فناوری ترکیب می‌کند تا مطمئن شود که کاربران بهترین نتیجه را از هر ماسک می‌گیرند. این دستگاه امکان پوشش بهتر صورت و نفوذ بیشتر مواد مغذی ماسک را فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر خوش رج

دکتر جلال محمدی خوش رج، تولیدکننده محصولات نانو و بیوتکنولوژیکی در زمینه‌های دارویی ، آرایشی و بهداشتی و عضو هیات علمی دانشگاه، عضو بنیاد ملی نخبگان و برگزیده نخبگان کشوری ، دارای مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی و مدرس دوره‌های الزامی مسئولین فنی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی از اداره کل استاندارد و سازمان صنعت و معدن و تجارت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی