اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961221287458544

محصول تازه سایت دکتر خوش رج رونمایی شد

پکیج رویش مو مجدد دکتر خوش رج، رقیب تازه نفس در فرآیند کاشت مو

کد: 13961221287458544

https://goo.gl/mmhsGe

، تبریز , (اخبار رسمی): محصول تازه سایت دکتر خوش رج با نام پکیج مو دکتر خوش رج در سالن همایش فردوس رونمایی و به بازار عرضه شد.

پکیج رویش مو مجدد دکتر خوش رج  رقیب تازه نفس در فرایند کاشت مو
نفر سمت راست : مدیر سایت دکتر خوش رج آقای میلاد حبیب اللهی نفر سمت چپ : دکتر جلال محمدی خوش رج

به گزارش روابط عمومی سایت دکتر خوش رج، 20 بهمن 96، سالن همایش فردوس میزبان رونمایی از پکیج رویش مو مجدد دکتر خوش رج ، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مراقبت شخصی و کاشت مو  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سرعت در رویش مجدد مو، عدم استفاده از مانوکسیدیل و سایر مواد شیمیایی وابسته، برگردان رنگ مو به رنگ طبیعی موی مصرف کننده را ارائه کند تا این خدمت تازه حس جوانی و شادابی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پکیج رویش مو مجدد دکتر خوش رج دارای محاسنی چون طبیعی و گیاهی بودن است و می‌تواند باعث نتایج خیره‌کننده شود.

میلاد حبیب اللهی مدیر سایت دکتر خوش‌رج، تولید این محصول را نتیجه 10 سال تحقیق دکتر خوش رج و پیاده‌سازی فرمولاسیون و کاتالیزور خاص این مجموعه دانست و گفت: ایده ساخت برای تولید این محصول از 87 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را با بسته‌بندی جدید در تاریخ خرداد سال 97 اعلام کرد و ادامه داد: مفتخریم که بعد از طی مراحل تست این محصول توانستیم با خوشحال کردن بیش از 150 تن از هموطنان عزیز در مرحله تست اثربخشی پکیج مو و سایر محصولات دکتر خوش رج خود را آماده خدمات‌دهی گسترده در سراسر کشور کنیم.

وی ادامه داد : در همین راستا از کسانی‌که مایل به همکاری با این مجموعه هستند دعوت به همکاری می‌کنیم و در راستای تحقق اهداف ملی در جهت ایجاد کار دست علاقه‌مندان به حوزه مراقبت شخصی را می‌فشاریم.

این مجموعه درصدد گسترش فعالیت خود به سایر شهرهای کشور است و هدفش این است که در زمینه فروش مستقیم و تربیت مشاوران بتواند به کارآفرینی بپردازد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج مو دکتر خوش رج و همکاری با این مجموعه به سایت www.drkhoshraj.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر خوش رج

دکتر جلال محمدی خوش رج، تولیدکننده محصولات نانو و بیوتکنولوژیکی در زمینه‌های دارویی ، آرایشی و بهداشتی و عضو هیات علمی دانشگاه، عضو بنیاد ملی نخبگان و برگزیده نخبگان کشوری ، دارای مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی و مدرس دوره‌های الزامی مسئولین فنی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی از اداره کل استاندارد و سازمان صنعت و معدن و تجارت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی