اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961205283998310

چالش کار با سیستم در سازمان‌ها

کد: 13961205283998310

https://goo.gl/7L4TtJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): سازمان‌ها و افراد برای ورود به دنیای کسب و کار با چالش‌های زیادی رو به رو هستند یکی از بزرگترین چالش‌های موجود، کار با سیستم‌های کامپیوتری و نرم افزارها است .

چالش کار با سیستم در سازمان ها
چالش کار با سیستم در سازمان‌ها

جای تاسف و تامل دارد که کارشناس و یا کارشناس ارشد رشته مهندسی با الفبای کامپیوتر آشنا نیست

هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی و کاربردهای آن در سازمان‌ها هستیم. دولت نیز چند سالی است که تحت عنوان دولت الکترونیک سعی بر آن دارد تا نهادها و سازمان‌های دولتی را با این پیشرفت همراه کند .

اما چالش اصلی در این امر مقاومت مدیران سنتی با این تغییر است .مدیران سنتی غالبا در برابر هر تغییری مقاومت می‌کنند. کسانی که تا دیروز تنها با قلم و کاغذ سر‌وکار داشتند امروز با کامپیوتر مانوس نمی‌شوند و همین باعث ایجاد چالش بزرگی می‌شود .

و اما مشکل بزرگ‌تر، کارشناسان جوانی هستند که علیرغم نداشتن علم نرم‌افزار جهت آموزش خود گامی بر نمی‌دارند. جای تاسف و تامل دارد که کارشناس و یا کارشناس ارشد رشته مهندسی با الفبای کامپیوتر آشنا نیست.

تجربیات نشان می‌دهد کسانی که کار با سیستم و نرم افزار را در هر رشته‌ای بیشتر می‌دانند حتی با مدرک دانشگاهی پایین‌تر، در به دست آوردن موقعیت‌های شغلی موفق‌تر بوده‌اند.

بنابراین تاکید بر آموزش مکرر همراه با پیشرفت تکنولوژی در سازمان‌ها و یا به صورت فردی امری واجب و اجتناب ناپذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده پردازان مهر سپاهان

شرکت سهامی ایده پردازان مهر سپاهان با مسئولیت محدود ارائه دهنده خدمات مشاوره و آسیب شناسی در حوزه مهندسی صنایع و مجری پروژه های مورد نیاز سازمان ها جهت رفع گلوگاهها و بهبود شرایط موجود سازمان ها ، استقرار دهنده نظامهای مدیریتی ( مدیریت مشارکتی و مدیریت کیفیت ) در سازمانها وهمچنین مجری دوره های آموزشی مرتبط با مهندسی صنایع از جمله excel ، آمار ، کنترل پروژه ، شبیه سازی ، هوش تجاری و ... می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام