اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961211285357639

با نسل آینده داربست‌ها در دنیای ساخت‌و‌ساز آشنا شوید

نسل جدید داربست‌ها در دنیای ساخت‌و‌ساز

کد: 13961211285357639

https://goo.gl/iw7e3A

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که دنیای ساخت‌و‌ساز رشد و توسعه می‌یابد داربست‌ها نیز دست‌خوش این تغییرات شده‌اند. اخیرا شرکتی به نام ریلماک در انگلستان داربستی طراحی کرده است که بسیار سبک و در عین حال مستحکم است.

نسل جدید داربست ها در دنیای ساخت و ساز
نسل جدید داربست ها

تحولی جدید در تولید نسل جدید داربست‌ها در دنیا افتاده است

این داربست‌ها در چندین پروژه با موفقیت تست شده است. اجزاء این داربست‌ها از پلاستیک تولید شده که بسیار سبک‌تر از داربست‌های سنتی است ولی بار کمتری را می‌توانند تحمل کنند به همین دلیل بیشتر در داخل ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کارگران ایمن و سریع به شمار می‌روند. طراحی این داربست‌ها از سه جز پانل، پد کامپوزیت و واحد سر تشکیل شده است به همین دلیل بسیار سریع نصب شده و عاملی موثر در توسعه ساخت‌و‌ساز است و این داربست‌ها عمدتا در داخل سازه‌ها استفاده می‌شوند. نکته جالب این داربست‌ها این است که هیچ ارتباطی برای اتصال به دیوار نمی‌خواهند و اجازه می‌دهد تا ساخت سریع‌تر و بدون هیچ‌گونه افت کیفی در ایمنی کامل صورت گیرد.

بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی درصدد هستند که با ارائه روش‌های بهتر برای ارائه خدمات با کیفیت گامی موثر در این حوزه بردارند . اما متاسفانه هنوز در ایران شاهد استفاده داربست‌های سنتی و بی‌کیفیت هستیم و هیچ تحولی در این حوزه شکل نگرفته است امیدواریم با معرفی این داربست‌ها گامی بزرگ در جهت ارتقا کیفیت ساخت و ساز در ایران برداشته شود. قطعاً چنین تولیداتی در وضعیت رکود به پیشرفت کسب و کارها کمک شایانی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت داربستان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان