اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961212285498246

جشنواره عیدانه گاماپلاس به مناسب نوروز 97

50 درصد تخفیف برای تهیه محصولات گاماپلاس از تاریخ 25 اسفند

کد: 13961212285498246

https://goo.gl/2iUw99

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره عیدانه گاماپلاس به مناسبت نوروز 97 برای داوطلبان کنکور 97 برگزار می‌شود. این فرصت استثنایی و تکرار نشدنی، مهر قبولی در بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور را بر سرنوشت داوطلبان حک می‌کند.

50 درصد تخفیف برای تهیه محصولات گاماپلاس از تاریخ  25 اسفند
تخفیف نوروز 97 گاماپلاس

در سال‌های قبل نیز بسیاری از داوطلبان کنکور در فروردین ماه با گاماپلاس آشنا شدند و پس از گرفتن مشاوره و پکیج‌های فوق حرفه‌ای و پس از 3 ماه تلاش به رتبه‌های سه و دو رقمی رسیدند

به گزارش روابط عمومی گاماپلاس ، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات گاماپلاس با عنوان جشنواره عیدانه 97 به مناسبت عید نوروز و در دوره زمانی  4 روز از تاریخ 25 اسفند 96 تا 29 اسفند برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را از طریق سایت گاماپلاس و با میزان 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس محمد عسگری مدیرعامل محترم موسسه گاماپلاس مشتری‌‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه دانش آموزان از محصولات گاماپلاس فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد : به نظر بنده و تایید اکثر رتبه‌های برتر سال‌های قبل این جشنواره بهترین فرصت برای دانش‌آموزانی است که از حالا می‌خواهند درس خواندن را شروع کنند یا کسانی که از وضعیت درسی کنونی خود رضایت کافی را ندارند.

قطعا با استفاده از منابع گاماپلاس و یک برنامه‌ریزی منظم در مدت زمان باقی‌مانده تا کنکور نیز می‌توان نتایج درخشانی را کسب کرد و به رشته و دانشگاه مد نظر خود رسید.

در سال‌های گذشته هم برخی دانش آموزان در مدت زمان سه ماه تلاش کردند و رتبه‌های باور نکردنی و شگفت‌انگیزی را کسب کردند.

عامل موفقیت آن‌ها از زبان خودشان ابتدا منابع حرفه‌ای و بعد برنامه‌ریزی و پشتکار بوده است.

اگر عزم راسخی برای موفقیت در کنکور 97 دارید، وارد سایت گاماپلاس شده و با استفاده از پکیج‌های گاماپلاس قبولی خود را تضمین کنید.

برای ورود به جشنواره عیدانه گاماپلاس روی دکمه زیر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاماپلاس

مجموعه گاماپلاس با تولید و نشر محتوای آموزشی و مشاوره ای به دانش آموزان کنکوری کمک می کند که با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در کنکور سراسری بگیرند و به دانشگاه و رشته مورد نظر خود برسند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]