اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961216286568494

چگونه از طریق اسمارت وای‌فای مشتریان وفادار برای رستوران یا کافه پیدا کنیم؟

افزایش وفاداری مشتریان کافه و رستوران با استفاده از اسمارت وای‌فای

کد: 13961216286568494

https://goo.gl/xVv7TY

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه‌های مدیران کافه‌ها و رستوران‌ها جذب مشتری است. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که ارائه اینترنت رایگان در کافه یا رستوران باعث جذب مشتری می‌شود؟ در این مقاله به بررسی چرایی این مسئله پرداخته می‌شود و راهکاری ارائه می‌شود تا در بستری امن به مشتریان، اینترنت مدیریت شده داد.

افزایش وفاداری مشتریان کافه و رستوران با استفاده از اسمارت وای فای
افزایش وفاداری مشتریان کافه و رستوران از طریق اسمارت وای فای

اسمارت وای فای یک سیستم تحت‌وب است که بین اینترنت مجموعه‌ و مشتریان قرار می‌گیرد و علاوه بر مدیریت حجم مصرفی اینترنت کاربران، ارزش افزوده‌های فراوانی ایجاد می‌کند

چگونه از طریق وای‌فای مشتریان وفادار پیدا کنیم؟

یکی از دغدغه‌های مدیران کافه‌ها و رستوران‌ها جذب مشتری است. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که ارائه اینترنت رایگان در کافه یا رستوران شما باعث جذب مشتری می‌شود؟ در این مقاله به بررسی چرایی این مسئله پرداخته می‌شود و راهکاری ارائه می‌شود تا در بستری امن به مشتریان خود اینترنت مدیریت شده داد.
با همراه باشید تا سیستمی برای افزایش رضایت مندی و وفاداری مشتریان رستوران یا کافه از طریق وای فای به شما معرفی کنیم:

نیاز ارائه اینترنت وای فای در رستوران یا کافه

در دنیای امروزی بسیاری از افراد از اینترنت برای ارتباطات، جستجوی مطالب و بسیاری از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. آنچه که در حال حاضر مشهود است، رستوران‌ها، کافه‌ها و کلیه اماکن عمومی نیازمند ارائه اینترنت به مشتریان خود هستند. امروزه شاید کمتر رستوران یا کافه‌ای باشد که در محیط خود اینترت رایگان ارائه ندهد. به نوعی این سرویس تبدیل به یک نیاز شده است.

چرا باید در رستوران یا کافه اینترنت رایگان ارائه شود؟

دلایل مهمی در ارائه اینترنت به مشتریان رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته خواهد شد:

سهم بالای شبکه‌های اجتماعی در مصرف اینترنت

 زیاد اتفاق می‌افتد که این افراد مختلف، زمانی که در کافه یا رستوران هستند، دوست دارند از غذایی که سفارش داده‌اند عکس بگیرند و در شبکه اجتماعی خود قرار دهند. یا اینکه از جمع دوستانه یا خانوادگی خود در رستوران یا کافه لحظه‌ای را ثبت و با سایر دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.  مدیران رستوران‌‌ها یا کافه‌ها می‌توانند با ارائه اینترنت رایگان در رستوران یا کافه، فضایی لذت‌بخش برای این افزاد ایجاد کنند که همین امر می‌تواند به افزایش رضایت‌مندی آن‌ها از کافه یا رستوران آنها بیانجامد.

اشتراک آدرس رستوران یا کافه در شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از مشتریان علاقه‌مند هستند مکانی که در آن قرار دارند را در فوراسکوئر (foursquare) قرار دهند، یا در سایر شبکه‌های مکان‌یاب درباره رستوران یا کافه‌ای که به آن مراجعه کرده‌اند صحبت کنند. این امر به خصوص در اینستاگرام رایج است.
با ارائه اینترنت رایگان به مشتریان، امکان اشتراک‌گذاری نظرات مشتریان رستوران یا کافه در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌شود. این موضوع علاوه بر اینکه پاسخی به یکی از نیازهای مشتریان است، باعث می‌شود که مکان کافه یا رستوران در شبکه‌های اجتماعی بیشتر نمایش داده شده و همین امر باعث افزایش مشتریان- که خود نوعی بازاریابی است- شود.

نیاز به اینترنت مناسب 

حتما در بین مشتریان کافه یا رستوران؛ دانشجو، مدیر، کارمند و ... وجود دارد. بسیاری از این افراد جلسات درسی و یا کاری خود را در کافه یا رستوران شما برگزار می‌کنند. این افراد برای پیشبرد جلسه‌ خود نیازمند اینترنت هستند و حتما به دنبال کافه یا رستورانی می‌گردند که به مشتریان خود اینترنت رایگان، البته با کیفیت مناسب ارائه می‌دهد. پس بسیار ضروری است برای اینکه این افراد را به کافه یا رستوران جذب شوند، اینترنت رایگان مناسب ارائه شود. این کار بازاریابی سرویس است. با این کار بازاریابی از طریق وای فای انجام می‌شود.

افزایش مشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی

اگر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای مجموعه انتخاب کرشده است، می‌توان با ارائه اینترنت مناسب به مشتریان، آنها را ترغیب کرد که از لحظات خود در رستوران یا کافه عکس بگیرند و با هشتگ‌ مناسب آن را به اشتراک بگذارند. این امر باعث افزایش بازدید از اکانت و به تبع آن افزایش مشتریان می‌شود.

چگونه اینترنت مناسب ارائه دهیم

اگر مدیری به این نتیجه رسیده که باید اینترنت کافه یا رستوران خود را تامین کند، باید روش‌های مدیریت وای‌فای برای جلوگیری از دزدی اینترنت و یا مدیریت کاربران آن را نیز بداند. در ادامه این مقاله روش‌های مختلفی را برای مدیریت وای‌فای رستوران یا کافه ارائه می‌شود.

اما سوال اینجاست که چطور می‌توان از طریق وای فای اقداماتی برای افزایش وفاداری مشتریان کافه یا رستوران انجام داد؟

افزایش وفاداری مشتریان رستوران با استفاده از اسمارت وای‌فای

اسمارت وای فای چیست؟ اسمارت وای فای یک سیستم تحت وب است که بین اینترنت مجموعه‌و مشتریان قرار می‌گیرد و علاوه بر مدیریت حجم مصرفی اینترنت کاربران، ارزش افزوده‌های فراوانی برای فروشنده ایجاد می‌کند.

اسمارت وای‌فای چگونه می‌تواند مشتری را وفادار کند

در این روش،هزینه‌ای را متقبل شده  و یک سیستم وای‌فای برای رستوران یا کافه خود فراهم می‌شود. تحقیقات تیم اسمارت وای‌فای نشان داده که کاربران وای‌فای اماکن عمومی، همگی از مشکلاتی مشترک گلایه دارند:

  • دشواری به دست آوردن رمز عبور
  • عدم سرعت کافی
  • ترس از هک‌شدن دستگاه خود به دلیل عمومی بودن اینترنت

پر واضح است که هر اقدامی در جهت حل مشکلات مشتری، حتی اگر در حوزه وظایف نباشد، موجب رضایت‌مندی و در نتیجه ایجاد وفاداری خواهد شد. اسمارت وای‌فای چگونه مشکلات فوق را حل می‌کند؟

عدم نیاز به رمز عبور

اسمارت وای‌فای دارای یک سیستم احراز هویت خودکار است که به صورت اتوماتیک و با استفاده از ارسال کد احراز هویت به شماره تلفن کاربر و تطبیق آن با دستگاه، اجازه استفاده از دستگاه را خواهد داد. 

مدیریت پهنای باند و سرعت بین کاربران

با استفاده از صفحه مدیریت اسمارت وای‌فای می‌توان، کاربران وای‌فای را مدیریت کرد. یعنی می‌توان گروه‌های مختلفی ساخت و برای هر گروه محدودیت‌های سرعت، پهنای ‌باند و یا زمان استفاده قرار داد.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

در سیستم احراز هویت اسمارت وای‌فای اطلاعات مفید مشتریان اخذ و در پنل مدیریتی مجموعه ذخیره می‌شود. مدیران با استفاده از این اطلاعات که اغلب شامل شماره موبایل، نام و تاریخ تولد کاربر است می‌توانند با ارسال پیامک به آنها مارکتینگ خود را بهبود ببخشند. علاوه بر این موضوع، اخذ این اطلاعات باعث افزایش امنیت در ارائه اینترنت می‌شود.

اتصال یکپارچه

زمانی که کاربر در یکی از مکان‌های مجهز به اسمارت وای‌فای احراز هویت را انجام داده باشد، تمام اطلاعات او در سیستم اسمارت وای‌فای ثبت می‌شود. این اطلاعات در اتصال بعدی او در تمامی اماکنی که دارای اسمارت وای‌فای هستند قابل دسترسی است. به طوری که اتصال به اسمارت وای‌فای به صورت خودکار صورت می‌پذیرد و سیستم شخص را شناسایی کرده و دیگر نیاز به احراز هویت مجدد نیست. لازم به ذکر است که در این حالت نیز تمامی اطلاعات احراز هویتی کاربر در پنل مدیریتی مجموعه جدید نیز ذخیره می‌شود.

 گروه بندی کاربران و اعمال قوانین خاص برای هر گروه

در سیستم اسمارت وای‌فای می‌توان گروه‌های کاربری مختلفی داشت. بدین‌صورت که هر گروه می‌تواند اینترنت با حجم و زمان مشخصی داشته باشند. با داشتن چنین امکانی می‌توان بین کاربران تمایز قائل شد. به طور مثال می توان به مشتریان ویژه، اینترنت بیشتر و به کارگران اینترنت کمتری تخصیص داد.

فضای امن اتصال

اسمارت وای‌فای به یک سیستم ضد هک قدرتمند مجهز شده است که رفتارهای مشکوک، اقدامات خرابکارانه و اتصالات غیر عادی را شناسایی و آن‌ها را محدود می‌کند. در نتیجه تمام کاربران رستوران و یا اماکن عمومی که در این بستر در حال استفاده از اینترنت هستند، در لایه امن فعالیت می‌کنند و از هرگونه اقدامات مخرب به دور خواهند بود. 

ابزار مارکتینگ اسمارت وای‌فای

اسمارت وای‌فای امکانات مختلفی دارد. مدیر رستوران یا کافه می‌تواند با استفاده از ابزار نظرسنجی، اطلاعات مختلفی را در جهت بهبود سرویس خود و آنچه مشتریان او می‌خواند به دست آورد. همچنین تمامی کاربران می‌توانند پس از اتصال، به صفحه دلخواه مدیر رستوران منتقل شوند. ضمن اینکه ارسال پیام‌های مختلف از طریق سرویس پیام کوتاه، دیگر ابزاری است که به بازاریابی کمک می‌کند و اینکه مدیر می‌تواند منوی رستوران یا کافه را در صفحه ورود قرار دهد. 

اتصال به سیستم سفارش‌گیری و باشگاه مشتریان رستوران

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در اسمارت وای‌فای به وجود آمده است، ایجاد هم‌افزایی با سیستم‌های POS یا پرداخت رستورانی است. بسیاری از رستوران‌ها از سیستم‌های خودکار سفارش مانند سیستم سپند استفاده می‌کنند. تصور کنید بتوانید کاربر از طریق وای فای عضو باشگاه مشتریان رستوران شما شود! این امکان در اسمارت وای فای فراهم شده است. به طور کلی این هم‌افزایی امکانات زیر را به ارمغان می‌آورد:

  • ثبت خودکار اطلاعات تمام کسانی که به وای‌فای رستوران متصل می‌شوند، در سیستم باشگاه مشتریان رستوران 
  • صدور مجوز دسترسی خودکار به وای‌فای رستوران برای مشتریان ثبت شده در سیستم باشگاه مشتریان
  • امکان ارائه سیستم‌های بازاریابی مانند تخفیف و یا خرید از طریق سیستم وای‌فای و ثبت خودکار آن در سیستم سفارشات رستوران

به طور کلی، اسمارت وای‌فای ابزاری کارآمد برای رستوران‌ها و کافه‌ها است که در آن می‌توانند افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان را تضمین کنند. علاقه‌مندان می توانند در سایت اسمارت وای‌فای اطلاعات بیشتری را درباره این سیستم کسب کرده و برای ارتباط مستقیم با واحد فروش تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسمارت وای فای

سیستم مدیریت وای فای در اماکن مختلف و بازاریابی هدفمند بر بستر وای فای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]