اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301296908494

اسمارت وای فای چگونه کابران وای فای را مدیریت می‌کند؟

سیستم مدیریت وای فای و کنترل مصرف کاربران آن

کد: 13970301296908494

https://goo.gl/9DzJ6H

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید که در محیط آن اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهید، حتما با معضلات مدیریت وای فای آشنا هستید. این مشکلات شامل مدیریت کاربران، مدیریت پهنای باند، مدیریت کیفیت اینترنت و یا جلوگیری از اتصال کاربران غیر مفید است.

سیستم مدیریت وای فای و کنترل مصرف کاربران آن
صفحه ورود کاربران و پنل مدیریتی اسمارت وای فای

حتما با معضلات مدیریت وای فای آشنا هستید. مشکلاتی مانند مدیریت کاربران وای فای، مدیریت پهنای باند، مدیریت کیفیت اینترنت و یا جلوگیری از اتصال کاربرانی مانند همسایگان که برای شما مفید نیستند

اسمارت وای فای چگونه کابران وای فای را مدیریت می کند؟

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید که در محیط آن اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهید، حتما با معضلات مدیریت وای فای آشنا هستید. مشکلاتی مانند مدیریت کاربران وای فای، مدیریت پهنای باند،مدیریت کیفیت اینترنت و یا جلوگیری از اتصال کاربرانی مانند کارمندان یا همسایگان که برای شما مفید نیستند. در این مطلب تلاش می‌شود شما را با سیستم تحت وب مدیریت وای فای و بازاریابی بر بستر وای فای آشنا کنیم. 

مشکلات عمده وای فای اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و ... این است که نمی‌توانند مدیریت خودکار و هوشمند بر روی کاربران و نحوه استفاده آنها از وای فای مجموعه را داشته باشند.

اسمارت وای فای چیست؟

اسمارت وای فای را شاید بتوان یک نرم‌افزار مدیریت وای فای دانست. اما نرم‌افزارها محدودیت‌هایی دارند که این سیستم آنها را برطرف کرده است. در واقع اسمارت وای فای یک سیستم مدیریت وای فای است که قابلیت‌های زیر را برای شما به ارمغان می‌آورد:

  • احراز هویت خودکار کاربران وای فای
  • مدیریت کاربران وای فای
  • مدیریت کیفیت اینترنت
  • گزارش‌گیری از اتصالات وای فای و کیفیت آنها
  • بازاریابی بر بستر وای فای

احراز هویت بر مبنای شماره تلفن و دستگاه کاربر

این یک سیستم هوشمند احراز هویت کاربران وای فای (Wi-Fi) است که توسط اسمارت وای فای ایجاد شده است. به این شکل که کاربرانی که در خواست اتصال به وای فای شما را دارند، از طریق ارسال یک کد احراز هویت شناسایی می‌شوند و اطلاعات مورد نظر از آنها اخذ می‌شود. این به این معنا است که دستگاه کاربر، به همراه شماره تلفن او و همچنین اطلاعات هویتی (که می‌تواند از سمت مدیریت تنظیم شود) مثل یک شناسنامه برای او عمل می‌کند. یعنی هر زمان که کاربر شناسایی شده مجددا درخواست اتصال داشته باشد، سیستم به طور خودکار دستگاه او را شناسایی کرده و اجازه اتصال را به او خواهد داد. مزایای این سیستم عبارت است از:

  1. شناسایی خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی
  2. حذف رمز عبور وای‌فای
  3. دریافت اطلاعات ارزشمند تماس کاربران برای بازاریابی

در اسمارت وای فای، موبایل، تبلت یا کامپویتر کاربر، به همراه شماره تلفن او و همچنین اطلاعات هویتی (که می‌تواند از سمت مدیریت تنظیم شود) مثل یک شناسنامه برای او عمل می‌کند.

یکپارچگی شبکه اسمارت وای فای

زمانی که یک کاربر در یکی از اماکنی که از اسمارت وای فای استفاده می‌کنند به سیستم متصل می ‌شود، اطلاعات او در بانک اطلاعاتی مخصوص ذخیره می‌شود. یعنی اگر کاربر، در هر جای دیگری که از اسمارت وای فای استفاده می‌کند بخواهد از اینترنت استفاده کند، دیگر نیازی به احراز هویت نداشته و سیستم به صورت خودکار، صرف نظر از اینکه در کدام مکان احراز هویت شده است، اجازه اتصال را بر مبنای قوانین مکان جدید به او خواهد داد.

اگر شما به اسمارت وای فای یک بار وصل شده باشید، می‌توانید بدون تکرار عملیات احراز هویت و تنها با فشردن دکمه اتصال به سیستم، به شبکه وای فای وصل شوید. 

مدیریت مصرف کاربران و گزارش گیری

وقتی توانسته‌اید اطلاعات کاربران را دریافت کنید، به راحتی هم می‌توانید با تعریف قوانین مختلف، اجازه اتصال گروه‌های مختلف کاربران، میزان مصرف کاربران و یا سرعت اینترنت کاربران را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید تمامی اتفاقاتی که در کل سیستم و در طول روز رخ داده (مانند مشاهده مصرف کاربران وای فای) را ببینید و بر مبنای آنها تصمیم بگیرید.

چندین مشکل مهم از این طریق برای شما حل خواهد شد:

  • جلوگیری از اتصال کاربرانی که نمی‌خواهید به آنها سرویس دهید.
  • جلوگیری از اتصال کارمندانتان، زمانی که مدام سخت سرگرم موبایل خودشان هستند و به کارها نمی‌رسند!
  • امکان استفاده عادلانه و مساوی کاربران از سرعت مناسب اینترنت را فراهم می‌کنید. 
  • به همسایگان‌تان اجازه استفاده غیر مجاز از اینترنت مجموعه خود را نمی‌دهید.
  • هر روز می‌توانید میزان حجم باقی‌مانده و سرعت اینترنت را چک کنید. 
  • هر روز می‌توانید بدانید که چند نفر به بانک اطلاعاتی شما اضافه شده‌اند. 
  • هر روز و به صورت خودکار، گزارش جامعی از سیستم به دست شما می‌رسد. 

در اسمارت وای فای، امکان دسته‌بندی کاربران ثبت شده و تعریف قوانین خاص اتصال برای هر گروه فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسمارت وای فای

سیستم مدیریت وای فای در اماکن مختلف و بازاریابی هدفمند بر بستر وای فای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]