با رزومه‌ساز آنلاین به صورت رایگان خود را معرفی کنید

کد: 13961221287427912

https://goo.gl/Cw1dGe

، تبریز , (اخبار رسمی): رزومه شامل متنی است که بیان‌کننده شخصیت، توانایی‌ها و قابلیت­‌های شما برای احراز شغل است. اهمیت رزومه از این جهت است که رزومه اولین برداشتی است که کارفرما دارد و بدین ترتیب فرد را ارزیابی می‌­کنند که آیا صلاحیت شرکت در مصاحبه را دارد یا خیر؟

 با رزومه ساز آنلاین به صورت رایگان خود را معرفی کنید
با رزومه‌ساز آنلاین به صورت رایگان خود را معرفی کنید

با رزومه ساز آنلاین به صورت رایگان خود را معرفی کنید

اگر به دنبال شغل مورد نظر خود هستید و دوست دارید توانایی‌های خود را به خوبی معرفی کنید خواندن این متن را از دست ندهید.

رزومه چیست

رزومه شامل متنی است که بیان‌کننده شخصیت، توانایی‌ها و قابلیت‌­های شخص برای احراز شغل است. اهمیت رزومه از این جهت است که رزومه اولین برداشتی است که کارفرما از شخص دارد و بدین ترتیب او را ارزیابی می‌­کند که آیا صلاحیت شرکت در مصاحبه را دارد یا خیر؟  هرچه شرکت مورد نظر سطح بالاتری داشته باشد نحوه نگارش رزومه هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رزومه شما معرف شماست

یک رزومه خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ با توجه به مطالب گفته شده درمی‌­یابیم که رزومه تبلیغات فرد است.

پس باید:

روی نکات خوب و مثبت خود تأکید کنید.

به نیازهای کارفرما توجه کنید و از آن‌ها سخن بگوید.

ویژگی‌های خوب شخص را که او را از سایرین متمایز می‌کند را بیان کند.

بین آن چیزی که کارفرما می‌خواهد و آنچه که تاکنون انجام داده‌­اید ارتباطی مناسب برقرار کند.

طراحی یک رزومه حرفه‌ای، امری ضروری و در عین حال پیچیده است. اما سایت معادل‌سازی به آدرس moadelsazi.com این مسئله را حل کرده است. اگر به دنبال طراحی رزومه‌ای حرفه‌ای هستید، رزومه ساز سایت معادل سازی است. این رزومه‌ساز یک رزومه‌ساز حرفه‌ای است که نیاز شما را به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن برآورده می‌کند. پس از تکمیل فرآیند در رزومه‌ساز حرفه‌ای سایت معادل‌سازی، رزومه شخص در دسترس افرادی که به دنبال نیروی کار و نیروی متخصص هستند قرار می‌گیرد و به دلیل طراحی هوشمندانه این سایت، مسلماً از فیلترهای اولیه‌ی کارفرما رد شده و جزء گزینه‌های مورد توجه آنها می‌شود.

رزومه ساز سایت معادل سازی چگونه کار می‌کند؟

رزومه ساز آنلاین موجود در این سایت به شخص کمک می‌کند تا در اسرع وقت و بدون کمترین دردسر و هزینه‌های گزاف رزومه خود را ایجاد کند. این سایت با سوالات هوشمندانه خود در قالب فیلدهای متنوع شامل: بیان مختصری از خود، سوابق تحصیلی، پیشینه شغلی، سوابق آموزشی و پژوهشی، پروژه‌هایی که در آنها شرکت داشته است، افتخاراتی که کسب کرده، علایق و فعالیت‌های داوطلبانه، نکات قوت رفتاری، دانش تخصصی، ابزارها و نرم‌افزارهایی که توانایی کار با آنها را دارد و زبان‌های خارجی که بر آن‌ها تسلط دارد، کلیه ویژگی‌های یک رزومه خوب را رعایت کرده و تبلیغی هوشمندانه و مؤثر از شخص به کارفرما ارائه می‌دهد. همچون ویترین مغازه‌ای که رهگذر را به تماشای دنیای درون مغازه ترغیب می‌کند، این رزومه هم کارفرما را ترغیب به مصاحبه با شخص می‌کند.

هدف سایت معادل‌سازی از ایجاد این رزومه‌ساز رایگان این است که هیچ فردی، هیچ فرصت شغلی را به دلیل نداشتن رزومه مناسب از دست ندهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ساماندهی طرح تعیین سطح و معادل سازی ایرانیان

موسسه ساماندهی طرح تعیین سطح و معادل سازی ایرانیان به شماره ثبت 41499 در سال 1396 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری با توجه به اجرایی نمودن دو اثر علمی ثبت شده در دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی با عناوین “تعیین و ارتقاء سطح دانش تخصصی و مهارتی کاربردی” و “معادل سازی سوابق آموزشی، پژوهشی، علمی و حرفه ای” در موضوع فعالیت موسسه ثبت گردیده و شروع به ارائه خدمات مشاوره در موضوعات مذکور گردید در این طرح که اکثر بازار هدف با متخصصین و افراد ماهر و کسانی که سوابق شغلی داشته و یا تعدادی گواهینامه های مهارتی و پایان دوره آموزشی داشته ولی در ارائه به مراکز و شرکتها و کارخانجات فاقد گواهینامه مرجع و جامع می باشند این موسسه سوابق و مهارتهای آنها را در یک گواهینامه تجمیع نموده و گواهینامه مشاغل و حرف را به آنها ارائه می نماید ضمنا این موسسه در نظر دارد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 96 (در راستای اجرائی عملیاتی نمودن اقتصادمقاومتی و اشتغال) و در جهت بالابردن بهره وری و کارآیی متخصصین و افراد ماهر افرادی که از این مرکز گواهینامه دریافت می نمایند در بخش متخصصین ثبت نموده و در معرض دید کارفرمایان، اصناف، محققین و مخترعین و مراکزی که به هرنحوی از عناوین نیروی ماهر و متخصص نیاز دارند اطلاع رسانی نماید امید است که هرچند قدمی کوچک به کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و عزیزان متخصص و ماهر برداشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام