کد: 13961222287608526

ایسوس گوشی‌هایی ساخته که به شدت شبیه آیفون X هستند

فیسیت: کپی‌برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس

کد: 13961222287608526

https://goo.gl/vAZQVj

، شیراز , (اخبار رسمی): کمپانی ایسوس در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون از گوشی‌های جدیدی به نام Zenfone 5 و Zenfone 5Z رونمایی کرده است که به‌شدت شبیه آیفون X اپل است که چندی پیش رونمایی شد.

فیسیت : کپی برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس
فیسیت: کپی برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس

کمپانی ایسوس در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون از گوشی‌های جدیدی به نام Zenfone 5 و Zenfone 5Z رونمایی کرده است که به‌شدت شبیه آیفون X اپل است که چندی پیش رونمایی شد

امسال هم مانند سالیان گذشته نمایشگاه جهانی موبایل در شهر بارسلونا برگزار شد. در این نمایشگاه کمپانی‌های زیادی به معرفی گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و انواع گجت های جدید خود می‌پردازند.

کمپانی ایسوس در این نمایشگاه از گوشی‌های جدیدی به نام Zenfone 5 و Zenfone 5Z رونمایی کرده است که به‌شدت شبیه آیفون X اپل است که چندی پیش رونمایی شد. Zenfone 5 و Zenfone 5Z دقیقاً از همان صفحه نمایش لبه به لبه، لبه‌های خمیده فلزی و دوربین دوگانه پشتی در موقعیت یکسان بهره می‌برد.

کپی برداری از آیفون X با Zenfone 5 ایسوس

گوشی جدید ایسوس، Zenfone 5Z اگرچه کپی از آیفون X اپل است اما حدوداً 590 دلار آمریکا قیمت دارد یعنی تقریباً نصف آیفون X! این گوشی به پردازنده اسنپ دراگون 845، 8 گیگابایت رم مجهز شده است و با دو مقدار حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد.

Zenfone 5 از نظر ظاهر مانند Zenfone 5Z است اما از پردازنده ضعیف‌تری بهره می‌برد و قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

به‌جز پردازنده، سایر ویژگی‌های دو گوشی جدید ایسوس، Zenfone 5 و Zenfone 5Z یکی است. هر دو گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع، دوربین دوگانه wide-angle بهره می‌برند.

اگرچه ظاهر زنفون‌های جدید ایسوس شبیه آیفون X طراحی شده‌اند اما این دو گوشی از قابلیت‌های شارژ وایرلس و ضدآب بودن بهره نمی‌برند، ویژگی‌هایی که در آیفون X دیده می‌شد.

آیا زنفون‌های جدید ایسوس رقیبان آیفون X هستند؟

اگرچه ایسوس ظاهر Zenfone 5 و Zenfone 5Z را شبیه آیفون X طراحی کرده است اما این کمپانی هنوز از رقابت گوشی‌های جدید خود با آیفون X یا پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 سخنی به میان نیاورده است.

علاقه‌مندان برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوند می‌توانند با کانال تلگرام با آی دی faceitmag@ همراه شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف