کد: 13980312373348526

ویندوز را فراموش کنید

مایکروسافت سیستم عاملی مدرن را ارائه خواهد کرد

کد: 13980312373348526

http://bit.ly/2JVwU4m

، شیراز , (اخبار رسمی): سیستم عامل مدرن مایکروسافت، سیستم عاملی است که به ادعای مایکروسافت باید بتواند به دستگاه‌های جدید خدمت‌رسانی کند. مایکروسافت اگرچه توضیحاتی درباره این سیستم عامل مدرن داده است و برخی ویژگی‌هایش را بیان کرده است اما هنوز نامی برای آن تعیین نکرده است و هیچ نامی از ویندوز هم به میان نیامده است.

ویندوز را فراموش کنید؛ مایکروسافت سیستم عاملی مدرن را ارائه خواهد کرد
ویندوز را فراموش کنید؛ مایکروسافت سیستم عاملی مدرن را ارائه خواهد کرد

ویندوز را فراموش کنید؛ مایکروسافت سیستم عاملی مدرن را ارائه خواهد کرد

چندی است که شایعاتی درباره سیستم عامل جدید مایکروسافت به گوشی می‌رسد اما تاکنون به صورت رسمی مایکروسافت وجود این سیستم عامل جدید و مدرن را تایید نکرده است.

حالا اما در جریان رویداد کامیپوتکس 2019، نیک پارکر، معاون امور مشتریان مایکروسافت ذره‌ای از دید مایکروسافت به این سیستم عامل مدرن را فاش کرده است اما همچنان هیچ اشاره‌ای به نام آن نشده است. با این وجود به هر حال پارکر صراحتا اشاره کرده است که مایکروسافت با عرضه یک سیستم عامل مدرن، خود را برای ارائه نسل جدیدی از دستگاه‌ها آماده می‌کند که قابلیت‌هایی همچون به‌روزرسانی یکپارچه نیاز دارند و این قابلیت توسط سیستم عامل مدرن فراهم می‌شود.

به‌روزرسانی یکپارچه چیست؟

با روند به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 همه ما آشنا هستیم اما به‌روزرسانی یکپارچه‌ای که مد نظر مایکروسافت است، با این روند کاملا متفاوت است. درواقع به‌روزرسانی یکپارچه به صورت نامحصوص و در پس زمینه سیستم عامل انجام خواهد شد. این چنین به‌روزرسانی چالش‌های خاص خود را دارد برای نمونه حین انجام به‌روزرسانی یکپارچه نباید هیچ اختلالی در استفاده کاربر از سیستم عامل ایجاد شود. درواقع به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارید این ویژگی را از سیستم عامل کروم تقلید کند.

سیستم عامل مدرن مایکروسافت؛ ایده‌ها و ادعاها

به ادعای مایکروسافت، این سیستم عامل مدرن به صورت پیش‌فرض ایمن است و هیچ آسیب‌پذیری ندارد. دلیل این ادعا این است که سیستم عامل در محیطی کاملا جداگانه قرار خواهد داشت و پردازش اطلاعات هم به صورت جدا از اپلیکیشن‌ها انجام خواهد شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که با یک سیستم عامل مبتنی بر فضای ابری مواجه هستیم.

از سوی دیگر مایکروسافت می‌خواهد که این سیستم عامل از اتصالات 5G هم بهره ببرد و همچنین قلم نوری، صوت و لمس و حتی نگاه هم در این سیستم عامل پشتیبانی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف