اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288378368

دمنوش لاغری نیوشا، از تبلیغات تا واقعیت

کد: 13961226288378368

https://goo.gl/XKtwSJ

، شیراز , (اخبار رسمی): این روزها در فضای مجازی تبلیغات مختلفی درباره لاغر شدن می‌بینیم. از تبلیغ لاغری با فکر کردن گرفته تا تبلیغ انواع رژیم‌ها و باشگاه‌های لاغری. اما چیزی که پدیده‌ای نوظهور در عرصه تبلیغات مرتبط با لاغری است دمنوش‌هایی است که ادعا می‌شود می‌توانند لاغر کنند. در این مطلب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

دمنوش لاغری نیوشا، از تبلیغات تا واقعیت
دمنوش لاغری نیوشا

تمام افرادی که با استفاده از دمنوش‌های نیوشا به تناسب اندام رسیده‌اند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است، همگی دستورالعمل‌ها را تماماً رعایت کرده‌اند

دمنوش‌ها ریشه در طب سنتی دارند:

دمنوش به نوشیدنی اطلاق می‌شود که عصاره اثربخش آن که محلول در آب است، توسط آب جوش حل شده و به درون آب منتقل می‌شود و فرد با نوشیدن آن می‌تواند از اثرات مفید آن گیاه بهره گیرد. در طب سنتی ما ایرانیان که بسیار ریشه‌دار و قوی بوده و پایه بسیاری از داروهای امروزی و تحقیقات علمی دنیا است از گیاهان مختلفی برای امراض گوناگون استفاده می‌شود. روش‌های مختلفی برای استخراج ماده موثر یک گیاه در طب سنتی وجود دارد که یکی از راه‌های بسیار پر استفاده استفاده از آب است که دمنوش، مایع حاصل از این روش است.

نیوشا، شرکتی با پیشینه قوی و اصل و نسب ‌دار:

نیوشا شرکتی است با سابقه طولانی در زمینه تولید و بسته‌بندی انواع چای که در راستای حرکت براساس نیازهای مشتریان در هزاره سوم، به صورت جدی تولید و بسته‌بندی چای‌های طعم‌دار، دمنوش‌های گیاهی طبیعی و پودرهای قهوه فوری را آغاز کرده است.

دمنوش‌های نیوشا، تحفه‌ای از طبیعت:

محصولات تولیدی شرکت نیوشا تماماً طبیعی بوده و دوز مصرف آن‌ها برای یک بار استفاده از هر تی‌بگ تنظیم شده است. این شرکت توانسته است در هر تی‌بگ تولیدی خود قسمتی از طبیعت سخاوتمند را برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان آورد.

کیفیت دمنوش‌های نیوشا:

نیوشا، تمامی گیاهان مورد استفاده خود را از باکیفیت‌ترین تامین‌کنندگان خریداری کرده و در خط تولید خود مورد مصرف قرار می‌دهد. همچنین این شرکت دارای مزرعه چای اختصاصی در بهترین نقطه کشور از لحاظ قابلیت کشت چای بوده و قسمت اعظمی از چای مصرفی را با شعار "از خاک تا خانه" تولید می‌کند.  کلیه تولیدات این شرکت فاقد هرگونه اسانس و رنگ مصنوعی بوده و در بعضی از محصولات عصاره خالص گیاه از طریق روش‌های پیشرفته جداسازی و روی گیاه چای پوشش‌دهی شده‌اند. همچنین تمامی تولیدات این شرکت قبل از ارائه به بازار توسط تکنولوژی پیشرفته پرتودهی، از وجود هرگونه آلودگی احتمالی پاک می‌شوند.

محصولات نیوشا چه مجوزهایی دارند؟

محصولات نیوشا دارای علامت استاندارد به شماره 9050012941، مجوز از وزارت بهداشت و اداره نظارت بر مواد غذایی به شماره 1621920، پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت به شماره 102880، پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای به شماره 426924780 است.

آیا نیوشا محصولی به نام دمنوش لاغری دارد؟

خیر، نیوشا محصولی به نام دمنوش لاغری نیوشا ندارد. دمنوش‌های نیوشا هر کدام خواصی دارند که مشخص بوده و جزو خواص ذاتی گیاهی است که به عنوان دمنوش در حال عرضه است. بعضی از دمنوش‌ها خاصیت بالا بردن متابولیسم بدن و چربی‌سوزی دارند. بعضی دیگر خاصیت آرامش بخش و ضد استرس و پرخوری عصبی دارند. برخی موجب کاهش اشتها می‌شوند و الی آخر. فروشندگان نیوشا آموزش می‌بینند تا چطور ترکیبی از این دمنوش‌ها را به افرادی که دچار اضافه وزن هستند پیشنهاد دهند تا بتوانند به کاهش وزن آن‌هاکمک کنند.

تبلیغات مبنی بر لاغرکنندگی دمنوش‌های نیوشا بر چه اساسی است؟

تبلیغاتی که در زمینه خواص دمنوش نیوشا برای لاغری انجام می‌شود عموماً بر دو اساس استوار است. اول خاصیت ذاتی گیاهانی که در دمنوش‌ها استفاده می‌شوند که قبلاً ذکر شد. دوم نتایجی که مصرف‌کنندگان این دمنوش‌ها کسب کرده و رضایت خود را به نحوی انتشار داده‌اند.

چرا دمنوش‌های نیوشا در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها یافت نمی‌شود؟

نیوشا شرکتی است که محصولاتش را صرفاً از طریق شبکه فروش منحصر به فرد خود عرضه می‌کند. این شبکه شامل هزاران بازاریاب آموزش دیده‌ای است که مشتریان‌شان را می‌شناسند و به آن‌ها متعهد و پاسخگو هستند. از آنجا که محصولات این شرکت تماماً سلامت محور هستند، سیاست شرکت نیوشا مبنی بر این است که محصولات صرفاً با انجام مشاوره توسط فرد آموزش‌دیده به فروش برسد نه به صورت صامت در قفسه‌های فروشگاه تا در صورت بروز هرگونه اشکال یا داشتن هرگونه سوال، خریدار بتواند مشکل را از شخص بازاریاب پیگیری کند. همچنین طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، این شرکت‌ها ملزم به عدم فروش محصولاتشان از طریق فروشگاه‌های فیزیکی هستند.

آیا شرکت نیوشا برای لاغر شدن افراد تضمین می‌دهد؟

محمد مکابر، کارشناس علوم و صنایع غذایی و نماینده مستقل فروش نیوشا در پاسخ به این سوال می‌گوید:

تضمین دادن برای محصولی که جنبه سلامتی دارد، صرفاً فریب تبلیغاتی است. چرا که  قسمتی از اثربخشی همه محصولات سلامتی متعلق به درمانگر است، قسمتی متعلق به ماده درمانی و قسمت بزرگی متعلق به شخص درمان‌شونده. حتی در مواردی که بهترین پزشکان، عمل جراحی را با بهترین تجهیزات و به صورت فوق‌العاده موفق انجام می‌دهند، این مراقبت‌های پس از عمل درمان‌شونده است که تکمیل‌کننده درمان قطعی او است و در صورت عدم رعایت، کل روند درمان را با شکست مواجه خواهد کرد.

در مبحث لاغر شدن این موضوع بسیار پر رنگ‌تر ظاهر می‌شود. چراکه لاغر شدن یک پروسه زمان‌بر است و نیاز به روحیه‌ای خستگی ناپذیر و اراده‌ای محکم دارد. ماده موثر جهت افزایش سوخت‌و ساز بدن در برخی دمنوش‌های نیوشا موجود است؛ اما اینکه نظم در مصرف رعایت شود؛ ذهنیت مثبت نسبت به کاهش وزن وجود داشته باشد و به دستورالعمل‌های ارائه شده هنگام عرضه این دمنوش‌ها عمل شود موضوعی است که کاملاً به فرد متقاضی لاغری با دمنوش بستگی دارد تا آنجا که می توان گفت:

تمام افرادی که با استفاده از دمنوش‌های نیوشا به تناسب اندام رسیده‌اند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است، همگی دستورالعمل‌ها را تماماً رعایت کرده‌اند.

نتایجی که مصرف‌کنندگان دمنوش نیوشا برای لاغر شدن گرفته‌اند چگونه بوده است؟

اگر گریزی به صفحات مجازی خصوصاً اینستاگرام بزنید و نیوشا را جستجو کنید با تصاویری مواجه می‌شوید که نمایش‌دهنده قبل و بعد از استفاده از دمنوش‌های نیوشا است. در حال حاضر نیز بازاریابان کاملاً این موضوع را حس می‌کنند که اکثر مشتریان جدید آن‌ها کسانی هستند که توسط افرادی معرفی شده‌اند که از استفاده کردن از دمنوش‌های نیوشا رضایت داشته‌اند و این خود نشان‌دهنده افزایش اقبال عمومی نسبت به مصرف دمنوش‌هایی است که حداقل فایده آن‌ها رساندن ترکیبات طبیعی و سلامت‌آفرین به بدن آنها است. امروزه تمام کسانی که به این ایمان رسیده‌اند که پیشگیری به مراتب بهتر، کم هزینه‌تر و راحت‌تر از درمان است تلاش می‌کنند به طبیعت روی آورده و یکی از گزینه‌های حتمی آنان استفاده از دمنوش است.

چگونه می توان دمنوش نیوشا را برای لاغر شدن سفارش داد؟

اگر تصمیم خود را برای استفاده از دمنوش‌های نیوشا گرفته‌اید باید بدانید که سفارش دادن آن‌ها به راحتی نوشیدن یک فنجان دمنوش است!

کافی است سری به وب‌سایت tea24.ir بزنید و فرم مشاوره دمنوش لاغری نیوشا را در این وب‌سایت پر کنید. یا اگر هم اکنون به تلگرام دسترسی دارید به شماره تلفن 09175006292 در تلگرام یک پیام درخواست مشاوره دهید و یا عدد 2 را به همین شماره ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود.

راه پیشنهادی ما: مشاوره یک دقیقه‌ای از طریق ربات تلگرام لاغرشو! برای انجام مشاوره سریع توسط ربات تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

 مشاوره دمنوش لاغری نیوشا (از طریق ربات تخصصی لاغر شو در تلگرام)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تی 24

نیوشا شرکتی است با سابقه طولانی در زمینه تولید و بسته بندی انواع چای که در راستای حرکت بر اساس نیازهای مشتریان در هزاره سوم، به صورت جدی تولید و بسته بندی چای های طعم دار، دمنوش های گیاهی طبیعی و پودرهای قهوه فوری را آغاز کرده است. تی 24 مفتخر است به عنوان نمایندگی رسمی این شرکت، انواع محصولات نیوشا را همراه با مشاوره تخصصی به فروش رساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی