اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961227288445066

افتتاح اولین بوتیک هتل با بالاترین سطح تکنولوژی‌ ارتباطی POL در جزیره قشم

کد: 13961227288445066

https://goo.gl/qvqZWo

، تهران , (اخبار رسمی): هتل بوتیک ایرمان قشم، اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی POL و GPON برای شبکه داخلی هتل بهره گرفته ‌است. این هتل از بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطی برخوردار است که توسط شرکت نوران ارتباطات پایدار با تجهیزات برند روسی التکس نصب و راه‌اندازی شده است.

افتتاح اولین بوتیک هتل با بالاترین سطح تکنولوژی‌ ارتباطی POL در جزیره قشم
افتتاح اولین بوتیک هتل با بالاترین سطح تکنولوژی‌ ارتباطی POL در جزیره قشم

نصب و راه اندازی تجهیزات برند روسی التکس توسط شرکت نوران ارتباطات پایدار در اولین هتل بوتیک در جزیره زیبای قشم با بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطی POL و GPON 

اولین بوتیک هتل با طراحی تحسین‌برانگیز و بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطی POL و GPON در جزیره زیبای قشم افتتاح شد.

واژه «بوتیک» که از زبان فرانسوی وام گرفته‌شده در اصل برای نام‌گذاری فروشگاه‌هایی به کار گرفته می‌شود که به‌صورت تخصصی کالاهای نایاب و گران‌قیمت را در مقیاسی کوچک در برابر فروشگاه‌های بزرگ و به‌اصطلاح زنجیره‌ای عرضه می‌کنند.

معماری و طراحی متفاوت در محیطی دوستانه، واژگان کلیدی هستند که در ساختار وجودی یک بوتیک هتل جلب‌توجه می‌کنند و نظر سخت‌گیرانه مشتریان خاص را که به دنبال فضایی شخصی و متفاوت، مطابق با معیارهای ویژه خود هستند، تأمین می‌کنند.

به‌طور خلاصه بوتیک هتل جایی است که در آن میهمانان علایق خود را می‌یابند، جایی که پس از رفتن از آن، تجربه‌‌شان را برای دیگران بازگو کرده و به‌زودی آن را تکرار خواهند کرد.

این هتل به‌عنوان اولین بوتیک هتل جزیره زیبای قشم با طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد خود به سبک سنتی- مدرن در مرکز شهر زیبای قشم قرارگرفته است. بهره‌مندی از سیستم‌های ارتباطی پیشرفته در محیطی به‌دوراز هرگونه هیاهو و ازدحام شهری، حس آرامش را در ادراک سکوت وصف‌ناپذیر این جزیره پدید می‌آورد.

هتل دارای 38 اتاق در تیپ‌های دو‌تخته، سه تخته و سوئیت یک‌خوابه دو‌نفره در پنج طبقه بناشده است که هر طبقه دارای طراحی و دکوراسیون خاصی است که برگرفته از هنر زیبای هنرمندان زبردست ملی و بین‌المللی است، این زیبایی در اعماق درون هر بیننده‌ای نفوذ کرده و انرژی‌های ازدست‌رفته را بازمی‌گرداند.

هتل بوتیک ایرمان قشم، اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی POL و GPON برای شبکه داخلی هتل بهره گرفته ‌است. این هتل از بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطی برخوردار بوده و از تجهیزات برند روسی التکس که توسط شرکت نوران ارتباطات نصب و راه‌اندازی شده بهره می‌برد که بخشی از امکانات هتل بدین شرح است:

تمامی اتاق‌ها به تکنولوژی فیبر نوری مجهز می‌باشند.

تمامی اتاق‌ها دارای کابل شبکه می‌باشند.

تمامی اتاق‌ها، راهرو‌ها و لابی دارای WIFI می‌باشند و هیچ نقطه‌ای بدون سیگنال وایرلس در هتل وجود ندارد.

در تمام اتاق‌ها سیستم تلویزیون تحت شبکه (IPTV) وجود دارد که امکان تماشای شبکه‌های بین‌المللی، کشوری، استانی و هزاران فیلم و مستند را میسر می‌سازد.

خوشامد‌گویی با درج نام میهمان بر روی IPTV، مشاهده آنلاین صورت‌حساب بر روی تلویزیون و تغییر زبان IPTV در صورت ورود میهمان خارجی، از امکانات هتل ایرمان است.

تلفن‌های هتل بر روی بستر VOIP قرارگرفته که ارزش‌های افزوده متعددی به مدیریت و میهمانان ارائه می‌دهد؛ تماس بیدارباش، ثبت هزینه تماس در صورت‌حساب به‌صورت آنلاین‌، اعلام پیغام‌ها متعدد به میهمان و امکان محدود کردن تماس داخلی و خارج از کشور برای میهمانان داخلی و خارجی قسمتی از این ارزش‌افزوده به شمار می‌رود.

تلویزیون‌های لابی مجهز به سیستم Digital Signage است که کیفیت نمایش مدیای موردنیاز میهمانان را به‌صورت محسوسی بالا می‌برد.

کامپیوتر‌های هتل با استفاده از تکنولوژی VDI راه‌اندازی شده‌اند. بهره‌گیری از این تکنولوژی، خرابی سیستم‌ها را به کمترین سطح ممکن رسانده است.

ارتباط هتل با مخابرات از طریق فیبر نوری برقرارشده است که امکان انتقال خط تلفن پنج‌رقمی هتل بر روی بستر E1 و ارتباط اینترنت پر‌سرعت را فراهم می‌آورد.

نرم‌افزار هتلداری در هتل بوتیک ایرمان کاملاً تحت وب بوده و این امکان را به وجود آورده تا میهمانان بتوانند بدون دخالت اپراتور یک رزرو کاملاً آنلاین داشته باشند. این ویژگی کمک شایانی به ارتباط آنلاین در رزرو سایت‌های داخلی و خارجی کرده است تا امکانات مناسب‌تری در اختیار توریست‌های خارجی و داخلی قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوران ارتباطات

ما با هدف تامین تجهیزات شبکه در سال 1387 گرد هم آمدیم تا با فعالیت در عرصه شبکه‌های ارتباطی به نیازهایی که با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس می کردیم، پاسخ دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی