اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990730471215066

برای تهیه کلیه تجهیزات شبکه و مخابراتی از فروشگاه نوران دیدن کنید

نوران ارتباطات پایدار ارائه دهنده انواع تجهیزات شبکه و مخابراتی

کد: 13990730471215066

https://bit.ly/2IWtYFb

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نوران ارتباطات پایدار با هدف تامین تجهیزات شبکه و مخابراتی در نهم مهرماه سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد تا در عرصه شبکه های ارتباطی و مخابراتی به نیازهایی که با تجربه چندین ساله فعالیت در این بخش از بازار احساس می‌شد پاسخ دهد.

نوران ارتباطات پایدار ارائه دهنده انواع تجهیزات شبکه و مخابراتی
تجهیزات شبکه و مخابراتی در ایران نوران ارتباطات پایدار

جهت تهیه بهترین تجهیزات شبکه و مخابراتی در ایران، کارشناسان نوران ارتباطات پایدار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

نیازسنجی دقیق، کادر متخصص و زبده به همراه شرکای خارجی قدرتمند سبب شد نوران خیلی سریع پیشرفت کند و سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد. شروع کار شرکت نوران ارتباطات پایدار با تمرکز بر روی محصولات چند برند مطرح بود، چرا که محصولات این شرکت ها را مطابق میل و نیاز بازار ایران می‌دید و اطمینان داشت این محصولات می‌توانند خیلی سریع جای خودشان را در بازار ایران باز کنند. پس تلاش کرد این محصولات را به کاربران ایرانی معرفی کند، نتایج بدست آمده موید صحت نیازسنجی متخصصان تیم تحقیق و توسعه نوران است. میکروتیک یکی از برندهای مطرح جهان است که نوران به کار گرفت.

موفقیت در این عرصه، مجموعه نوران را بر آن داشت تا با برترین برند ها، حوزه فعالیت و عملکرد خود را گسترش دهد و به این ترتیب دپارتمان های تخصصی نوران به مرور شکل گرفت و در حال حاضر با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حال گسترش است. این شرکت در طول این سال‌ها با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب و به پشتوانه تجربه‌ای چندین ساله توانسته خیلی سریع مسیر پیشرفت در این حوزه را طی کند و همواره کوشیده است تا دانش و فناوری های نوین را به خدمت گرفته و از پیشرفت های جهانی نهایت استفاده را ببرد و روز به روز بر تخصص و دانش خود و هم میهنان بیفزاید. در حال حاضر نوران به پشتوانه تیم 52 نفری متخصصان دفتر مرکزی تهران و بیش از 20 نمایندگی فعال در سراسر کشور، محصولات و خدمات خود را همگام با دانش روز دنیا و با توجه به نیاز و الزامات بازار داخلی عرضه می‌کند. مدیران نوران معتقدند نیروی انسانی متخصص و متعهد در کنار شما مشتریان وفادار و صاحب اندیشه بزرگ ترین سرمایه های این مجموعه هستند که در تعامل با یکدیگر می‌توانند ضمن حفظ موفقیت های کنونی، دستیابی اهداف آتی را امکان پذیر کنند.

هدف نوران تامین تجهیزات شبکه و مخابراتی و اجرای شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات و انجام فرآیند های مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی انواع شبکه‌های اینترنتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیاست و در حال حاضر فعالیت خود را در سه بخش بازرگانی، فنی و مهندسی پروژه و همچنین آموزش پیگیری می‌کند.

در طول این سال‌ها پاسخ گویی به نیاز و درخواست ‎کاربران اولویت کاری نوران بوده و لازمه انجام این مسئولیت ارائه ترکیبی از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در کنار عرضه محصولات است. به همین دلیل تلاش کرده در کنار ارائه محصولات با کیفیت بالا، دانش و تجربیات خود را هم در قالب خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در اختیار شما قرار دهد. شرکت نوران ضمن همکاری با شرکت‌هایی مانند میکروتیک MikroTik، ساندوین SoundWin، یلینک Yealink، زایکو Zycoo، دراگون ویو DragonWave ،کمبیوم Cambium، تری روم 3Room، اچ پی HP، سیسکو Cisco و محصولاتی مانند میکروون MikroWan را نیز تولید می کند که گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده دارد.

ماموریت و چشم انداز نوران ارتباطات پایدار

شرکت نوران ارتباطات پایدار ضمن آگاهی از بازار بالقوه گسترده صنعت کشور باور دارد برای تبدیل این قوه به فعل تنها خلاقیت، نوآوری و ابداع با رعایت الگوی صحیح در روابط مشتری و فروشنده کارساز است. نوران با تکیه بر کیفیت محصولات و خدمات خود و بهره‌گیری از کادر متخصص و مجرب بهبود مداوم محصولات و خدمات شبکه و مخابراتی را هدف راهبردی خود می‌داند. صداقت و شفافیت در ارتباطات و حفظ جایگاه و شأن انسانی در فعالیت های تجاری نوران جایگاه ویژه ای دارد. هدف ما در نوران کسب رضایت حداکثری کاربران است. شرکت نوران ارتباطات پایدار همواره اعتقاد دارد چیزی که باعث نزدیک شدن به سودآوری می‌شود، افزایش حیات خدمات در پی تضمین وجود خریدار برای محصولات و خدمات شبکه و مخابراتی بوده که باعث ایجاد تحریک در بازار بالقوه مورد نیاز جهت سودآوری می شود.

اجرای طرح‌ها، ارائه و خدمات پس از فروش از عوامل این فعالیت هستند که مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی (بالفعل) تبدیل می‌کنند. نوران با این دید و عمل به این موارد توانسته است سهم بزرگی از بازار شبکه ایران را در اختیار خود بگیرد. شرکت نوران ارتباطات پایدار همواره به این رسالت خود پایبند بوده است که علاوه بر ارزش آفرینی برای مشتریان، هزینه تجهیزات را در میان مدت و بلند مدت به طور چشمگیری کاهش دهد و همواره مانند گذشته خود را به عنوان یک شرکت خوشنام در این عرصه معرفی کند.

خدمات و تجهیزات شبکه نوران ارتباطات پایدار

شرکت نوران ارتباطات پایدار ، پیشرو در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات شبکه کامپیوتری و مخابراتی است. می دانید که استفاده از کامپیوتر ها بسیار فراگیر شده و هر ساله نیز بیشتر گسترش می یابد. دیگر استفاده از کامپیوتر به سازمان ها و شرکت های بزرگ محدود نیست. بلکه در تک تک منازل، ادارات و شرکت های کوچک، آموزشگاه ها و حتی واحدهای تجاری و مغازه ها نیز سیستم های کامپیوتری به کار می روند. شاید تا چند سال قبل اگر در مورد شبکه ها و تجهیزات کامپیوتری صحبت می شد فقط این امکانات در شرکت ها، ادارات و سازمان های بسیار بزرگ وجود داشت. اما امروز شرکت های کوچک، آموزشگاه ها، و حتی برخی واحدهای تجاری نیز برای خود شبکه کامپیوتری دارند.

اولین مورد از خدماتی که در زمینه شبکه ها و تجهیزات کامپیوتری ارائه می شود، مشاوره در زمینه انتخاب سیستم ها بر اساس نیازهای کارفرما است که توسط شرکت های ارائه دهنده این خدمات مانند نوران ارتباطات پایدار ارائه می شود. در پروژه های شبکه های مخابراتی، مشاوره نقش مهمی در بهبود روند اجرای پروژه دارد و موجب می شود پروژه ها به درستی انجام شود. از این رو هر شرکت یا سازمانی که نیاز به راه اندازی شبکه دارد به مشاوره تخصصی و دلسوزانه نیاز دارد. متخصصان نوران ارتباطات پایدار در زمینه خدمات و تجهیزات شبکه، از لحظه تصمیم به ایجاد، طراحی و نصب شبکه و انواع خدمات شبکه در حین بهره برداری در کنار شماست و تجربیات سالها کار شبکه را با شما به اشتراک می گذارند.

تیم فنی خدمات شبکه نوران ارتباطات پایدار در کوتاه ترین زمان یک شبکه کامپیوتری کارآمد برای شما مهیا می کند. عملیات نصب و مدیریت شبکه به صورت کاملاً حرفه ای توسط تیم کارشناسی نوران انجام می شود. به منظور اینکه اختلالی در کسب و کار شما به وجود نیاید تمامی مراحل عملیات از قبل برنامه ریزی می شود. پس از اتمام مراحل نصب، پشتیبانی حرفه ای نوران را خواهید داشت. این مجموعه از آخرین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری شبکه برای تأمین نیازهای شما استفاده می کند. همچنین مطمئن خواهد شد که کامپیوترهای شبکه، و هر دستگاهی که بعداً اضافه می کنید به درستی راه اندازی شوند. تمام تلاش نوران بر این است که سیستم عامل ها، تنظیمات، نرم افزارها و امنیت شبکه و دسترسی به اطلاعات به طور صحیح اجرا شده و همه‌ی کامپیوترهای شبکه آماده انجام عملیات باشند؛ به طوری که کارمندان شما حتی یک دقیقه هم اتلاف وقت نداشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوران ارتباطات

ما با هدف تامین تجهیزات شبکه در سال 1387 گرد هم آمدیم تا با فعالیت در عرصه شبکه‌های ارتباطی به نیازهایی که با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس می کردیم، پاسخ دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]