اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289177055

ساخت آلاچیق چوبی چینی توسط «کیمیا دیزاین»

کد: 13970105289177055

https://goo.gl/4Zn7JK

، (اخبار رسمی): شرکت کیمیا دیزاین اخیرا اقدام به راه‌اندازی بخش تولید انبوه آلاچیق‌های مدل چینی کرده است. مدل‌های آلاچیق چینی در دو مدل یک طبقه و دوطبقه ساخته می‌شوند.

ساخت آلاچیق چوبی چینی کیمیا دیزاین
ساخت آلاچیق چوبی چینی

آلاچیق‌های پیش ساخته چوبی «کیمیا دیزاین» ساخت کشور ایران بوده و از  تولیدات این مجموعه است. ساخت آلاچیق چوبی دست‌ساز با سقفی از جنس چوب، شینگل، سفال آردواز آندولین روف تایل یا ورق طرح سفال قابل اجرا است.

شرکت کیمیا دیزاین اخیرا اقدام به راه‌اندازی تولید انبوه آلاچیق‌های مدل چینی کرده است.مدل‌های آلاچیق چینی در دو نوع آلاچیق‌های یک طبقه و آلاچیق دوطبقه چوبی هستند.

به نقل از روابط عمومی شرکت کیمیا دیزاین، حسین علی، مدیرعامل این شرکت، هدف از راه‌اندازی مجدد واحد فوق را تقاضای زیاد مشتریان دانسته و در این باره گفت: در پاسخ به خواست و نیاز مشتریان وفادار خود و نیز تقاضای بازار و نیاز به صادرات و حمایت از تولیدات داخلی از این پس، شرکت خدمات همه جانبه‌ای را در زمینه پروژه‌های چوبی به هموطنان ارائه خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا دیزاین

شرکت کیمیا دیزاین به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات فضای باز و چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه چوبی ، مبلمان فضای باز ، مبلمان شهری و پارکی ، فروش چوب ، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل