اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351087055

اجرای سقف چوبی ویلا

اجرا و نصب سقف چوبی کاذب

کد: 13971206351087055

https://goo.gl/1Gjw8B

، (اخبار رسمی): گروه تخصصی کیمیا دیزاین یکی از شرکت‌های فعال در حوزه اجرای سقف چوبی و سقف کاذب چوبی است که از مهم‌ترین نکات موجود در سیستم این مجموعه این است که در اجرای پروژه‌ها از بهترین متریال استفاده می‌شود.

اجرا و نصب سقف چوبی کاذب
اجرا و نصب سقف چوبی کاذب

در طراحی و اجرای سقف چوبی ویلا و سقف کاذب چوبی که شاخه‌ای از معماری داخلی است، معمولاً برای پوشش زیر سقف استفاده می‌شود و به دلیل اینکه می‌توان سیستم‌های سرمایش و گرمایش و تجهیزات سبک را از بالای آن عبور داد و یا به نورپردازی محیطی شکل بهتری داد، بسیار محبوب شده و مورد توجه قرارگرفته است. همچنین می‌توان با استفاده از سقف کاذب، ارتفاع سقف را به شکل دلخواه در آورد و زیبایی محیط را دو چندان کرد.

امروزه نه‌تنها در خانه‌ها، بلکه در مغازه‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تجاری و اداری از سقف کاذب چوبی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود که هرکدام زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما وقتی تصمیم به استفاده از این محصول گرفته می‌شود چه باید کرد؟ چطور یک سازنده و نصاب سقف کاذب را می‌توان پیدا کرد که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز را برآورده کند؟ وقتی مشکلی برای سقف کاذب به وجود می‌آید چطور باید آن را تعمیر کرد؟ اگر نیاز به نورپردازی در سقف است باید از چه کسی کمک گرفت؟ اگر نیاز به رابیتس‌کار و یا کناف‌کار ماهر بود کجا باید به دنبال آنها گشت؟

کیمیا دیزاین به عنوان یکی از شرکت‌های فعال این حوزه می‌تواند به افرادی که نیاز به این خدمات دارند کمک کند تا آنها بتوانند با سرعت بیشتری یک متخصص و مجری انواع سقف‌های کاذب اداری، تجاری و مسکونی را پیدا کنند.

شایان ذکر است که اجرای سقف چوبی و سقف کاذب چوبی توسط گروه تخصصی کیمیا دیزاین با بهترین متریال صورت می‌گیرد.

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا دیزاین

شرکت کیمیا دیزاین به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات فضای باز و چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه چوبی ، مبلمان فضای باز ، مبلمان شهری و پارکی ، فروش چوب ، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل