اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971209352317055

اجرا گابیون‌بندی و کنترل رودخانه دشت لار توسط شرکت مهندسین کیمیا دیزاین

خدمات اجرا گابیون حوزه آبخیز دشت لار

کد: 13971209352317055

https://goo.gl/htE1th

، (اخبار رسمی): گابیون، سبدها یا توری‌های فلزی ضد زنگ و محکمی است که با قلوه سنگ‌های رودخانه‌های پرشده‌اند و به جای نرده و حصار یا دیوار استفاده می‌شوند. شرکت مهندسین کیمیا دیزاین در پروژه اخیر خود اجرای گابیون بندی و کنترل رودخانه دشت لار را انجام داد.

خدمات اجرا گابیون حوزه آبخیز دشت لار
خدمات اجرا گابیون حوزه آبخیز دشت لار

کیمیا دیزاین با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در سد لار و کنترل دبی سد لار و همچنین عملیات اجرایی اجرای گابیون بندی آبخیزداری حوزه آبخیز و کنترل سیل دشت لار شد. این عملیات با هدف کنترل فرسایش خاک و رسوب، کنترل و مهار سیل در قالب عملیات اجرای گابیون و گابیون بندی اجرا شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری  هدف از اجرای عملیات گابیون بندی دشت لار را جلوگیری از فرسایش کنار رودخانه‌ای و حفاظت از مراتع عنوان کرده است.

از گابیون در مهندسی سازه همچون گابیون بندی رودخانه، سدسازی، پوشش کف آبراهه‌ها، موج‌شکن، مقاوم‌سازی بناهای سست، مهار دیوارهای سنگی، به‌عنوان فنس و حفاظ و … و در راه‌سازی به‌ منظور جاده‌سازی، مهار سنگ‌های متمرکز بر راه‌ها استفاده می‌شود. گابیون‌ها در ایجاد دیوارهای محافظ و یا دیوار حائل، محوطه‌سازی، نماسازی، مبلمان شهری و … نیز نقشی بزرگ ایفا می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا دیزاین

شرکت کیمیا دیزاین به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات فضای باز و چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه چوبی ، مبلمان فضای باز ، مبلمان شهری و پارکی ، فروش چوب ، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | محیط زیست