اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970107289317639

ایده‌های بازاریابی ساختمانی برای رونق کسب‌و‌کار

کد: 13970107289317639

https://goo.gl/nCEdda

، تهران , (اخبار رسمی): در صنعت ساخت‌و‌ساز، دائماً با هزینه‌های نوسان، رقابت سنگین و تقاضاهای چرخه‌ای روبرو می‌شوید. بهترین راه برای حفظ کسب‌وکار شما درزمینهٔ های مختلف، ایجاد روابط مستمر با مشتریان جدید است و راه برای رسیدن به این هدف از طریق یک استراتژی بازاریابی چندجانبه میسر است.

ایده های بازاریابی ساختمانی برای رونق کسب و کار
ایده‌های بازاریابی ساختمانی برای رونق کسب‌و‌کار

عوامل موثر بازاریابی ساختمانی برای رشد صنعت ساخت‌و‌ساز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

بازاریابی یک کسب‌وکار ساختمانی دارای چالش‌های منحصربه‌فرد خود است، بنابراین فهرستی از ایده‌های برتر برای کسب اطلاعات در مورد این کسب‌وکار کنار هم گذاشته شده است. این ایده‌ها را از جوانب مثبت بررسی کنید:

از پروژه‌های کوچک شروع کنید

ابتدا از پروژه‌های کوچک شروع کنید قرار نیست در یک‌شب به پروژه‌های بزرگ دست بیابید پروژه‌های کوچک باعث می‌شود تا ارتباط شما با مشتری نزدیک شود و این ارتباط باعث می‌شود تا مشتری در پروژه‌های بعدی از شما کمک بگیرد.

رسانه‌های اجتماعی خود را با دقت مدیریت کنید

از مطالب جذاب استفاده کنید و سعی کنید در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مثل اینستاگرام، تلگرام و فیس‌بوک حضورداشته باشید این کار نه‌تنها به جذب مشتری برای شما کمک خواهد کرد بلکه باعث بالا رفتن اعتماد مشتری و اعتبار شما می‌شود.

توجه به ارجاعات

ارجاع‌های ساختمان همیشه باید در ذهن ما باشد. ما به‌تازگی مشتریانمان را موردبررسی قرار داده‌ایم و با برخی از اطلاعات جالب‌توجه برخورد کرده‌ایم. در نظرسنجی ما از مردم خواسته شد که چه چیزی موجب شود آن‌ها با یک پیمانکار خاص که 95.5 درصد انتخاب‌شده است تماس بگیرند که ارجاع به‌عنوان مهم‌ترین عامل انتخاب‌شده است. منظور از ارجاعات این است که مشتری وقتی از کار اول شما رضایت کامل داشته باشد برای کار بعدی نیز به شما اطمینان خواهد کرد و در نتیجه شما را نیز به دیگران توصیه خواهد کرد و این ارجاعات سبب رشد کسب‌وکار خواهد شد.

از انتشار مطبوعاتی برای تبلیغ پروژه ساخت‌وساز جدید خود استفاده کنید

ارسال یک خبرنامه در مورد پروژه، یک‌راه عالی برای توجه رسانه‌ها است. توصیه می‌شود با استفاده از اخبار رسمی این کار را انجام دهید، زیرا آن‌ها علاوه بر این‌که امکانات خوبی برای انتشار مطالب شما در اختیارتان قرار می‌دهند مطالب به رسانه‌ها معرفی می‌کنند که بسیار فرصت خوبی برای دیده شدن کسب‌وکار خواهد بود.

عکس‌هایی از پیشرفته پروژه برای مشتریان ارسال کنید

صاحبان خانه همیشه نگران عقب افتادن ساخت‌وساز هستند، بنابراین توصیه می‌شود که با ارسال این تصاویر آن‌ها را از پیشرفت پروژه آگاه سازید البته مشتریان غیر از عقب افتادن پروژه ساخت‌وساز به کیفیت و مواد استفاده‌شده در ساختمان نیز اهمیت می‌دهند که در این خصوص نیز باید با آن‌ها مشورت کنید.

پوشش بیمه‌ای خود را تبلیغات کنید

وقتی در کار خود از پوشش بیمه‌ای مناسب استفاده می‌کنید به مشتری این اطمینان را می‌دهید که کار بی‌عیب و نقص است پس برای بهتر دیده شدن، در تبلیغاتتان این مورد را ویژه‌تر کنید.

خودتان را به‌عنوان یک متخصص معرفی کنید

درست است که خیلی از اوقات مشتریان به دنبال قیمت ارزان هستند ولی برخی مشتری‌های خاص به دنبال کیفیت هستند وقتی خود را از ابتدا به‌عنوان یک متخصص معرفی می‌کنید مشتری احساس راحت‌تری دارد زیرا کار خود را به دست حرفه‌ها سپرده است.

حفظ حضور در LinkedIn

بیشتر شرکت‌های ساختمانی مزایای استفاده از LinkedIn را در نظر نمی‌گیرند. قوی‌ترین تصمیم‌گیرندگان به‌طور منظم از LinkedIn برای حفظ نمایه عمومی برای نام تجاری حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند، بنابراین برای شرکت‌های ساختمانی ضروری است تا صفحه و محتوا خود را به‌طور مؤثر برای افزایش شانس پرسش‌ها افزایش دهند. با ارسال مقالات و یا ایجاد محتوا در مورد پروژه خود ارتباط با مشتریان خود را گسترده‌تر کنید.

برای بهره‌گیری از مطالب بیشتر به وبسایت داربستان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان