اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970122290734727

کتاب موزیک‌ساز به قلم میلاد محمدی عربشاهی راهی بازار نشر شد

کد: 13970122290734727

https://goo.gl/pyA5RF

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب موزیک‌ساز به قلم میلاد محمدی عربشاهی، توسط انتشارات مشق شب چاپ و روانه بازار نشر شد.

کتاب موزیک‌ساز به قلم میلاد محمدی عربشاهی راهی بازار نشر شد
کتاب موزیک‌ساز به قلم میلاد محمدی عربشاهی راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب، در خصوص کتاب "موزیک‌ساز" گفت: موزیک‌ساز برشی اجتماعی ـ هنری و قابل لمس از وضعیت موسیقی در ایران و بالاخص ساخت موزیک و موزیک‌سازان است.

وی افزود: میلاد محمدی عربشاهی نویسنده کتاب، آن را هدیه‌ای به هنرجویان، پژوهشگران و اهالی هنر موسیقی می‌داند و در همان نخست خواسته‌ای را به طور شفاف از اهالی موسیقی بیان می‌کند و می‌گوید دانش آکادمیک در کنار تجربیات شنیداری و مرور زندگی بزرگان موسیقی می‌تواند بزرگانی را برای آینده به جامعه هنر موسیقی معرفی کند.

هوشمند با بیان اینکه عربشاهی به همان اندازه که مطالعه و شنیدن آثار خوب را توصیه می‌کند، زنهار می‌دهد که آهنگ و موسیقی بد، اثر تخریبی در ذهن و نوع آموزش خواهد داشت، تصریح کرد: معرفی تکنیک‌ها، مصائب و نشان دادن سنگ‌های جلوی راه هنر و هنرمند، از جمله مواردی است که نویسنده با ذکر نام افراد، ارجاع قابل لمس و مستند داشته است.

به گفته مدیرمسئول انتشارات مشق شب، قلم و محتوای ارائه شده حکایت از ارادت و عشق نویسنده به موسیقی ایران و بزرگان موسیقی داشته و دارد و دربرگیرنده ارتباط معنوی ایجاد شده با مفاخر موسیقی و هنر خوانندگی است.

شایان ذکر است، کتاب "موزیک‌ساز" در قطع رقعی و 64 صفحه با قیمت 8000 تومان توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | موسیقی