اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970123290838653

پویش پیشگیری از آسیب نخاعی

کد: 13970123290838653

https://goo.gl/2cij2c

، اراک , (اخبار رسمی): انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی از خیران دعوت کرده است تا با انتشار مطالب #پویش_پیشگیری_از_معلولیت_آسیب_نخاعی موجود در شبکه‌های اجتماعی این موسسه خیریه، آن‌ها را در انجام بزرگترین رسالتشان که پیشگیری از وقوع آسیب نخاعی است یاری کنند.

پویش پیشگیری از آسیب نخاعی
پویش پیشگیری از آسیب نخاعی

 به منظور گسترش فرهنگ ایمن و سلامتی، انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک #پویش_پیشگیری_از_معلولیت_آسیب_نخاعی را راه اندازی کرده است

در حال حاضر حدود 25 هزار نفر معلول آسیب نخاعی در کشور ایران وجود دارد که متاسفانه این آمار رو به افزایش است. عمده‌ترین علت وقوع آسیب نخاعی، حوادث رانندگی و عدم آگاهی عموم جامعه نسبت به علل بروز این معلولیت و اقدامات پیشگیرانه است.

به منظور گسترش فرهنگ ایمن و سلامتی هموطنان، انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک   #پویش_پیشگیری_از_معلولیت_آسیب_نخاعی را راه‌اندازی کرده است.

انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی از خیران دعوت کرده است تا به این پویش بپیوندند و با انتشار مطالب #پیشگیری موجود در شبکه‌های اجتماعی انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک، آن‌ها را در این امر مهم یاری کنند.

 خیرین می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی این انجمن به آدرس‌های https://t.me/araksci و https://www.instagram.com/araksci مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک

این موسسه خیریه در سال 1382 با مجوز رسمی از نیروی انتظامی به حول و قوه ی الهی و همت خیرین محترم بعنوان یک سازمان غیر سیاسی - غیر دولتی تاسیس گردید .این انجمن با یک برنامه ریزی راهبردی توانسته است ضمن تاسیس اولین مرکز روزانه توانبخشی معلولین آسیب نخاعی در استان مرکزی، برای دستیابی به اهداف خود گامهای موثری در زمینه آموزش ،فراهم آوردن زمینه اشتغال ،رفاه و بالابردن روحیه مددجویان بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]