اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302338653

انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک داوطلب خدمات اجتماعی می‌پذیرد

کد: 13970406302338653

https://goo.gl/BE3uvq

، اراک , (اخبار رسمی): انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک ضمن برقراری ارتباط مؤثر با رسانه‌ها جهت رسیدن به اهداف متعالی این مجموعه با آگاه‌سازی جامعه نسبت به پیشگیری از آسیب نخاعی و حمایت از شرایط زندگی این افراد می‌تواند حمایت‌های همه جانبه مادی و معنوی را به نفع مددجویان و سلامت جامعه برقرار کند.

انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک داوطلب خدمات اجتماعی می پذیرد.
انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک داوطلب خدمات اجتماعی می‌پذیرد

داوطلبان می‌توانند با تولید تیزر، فیلم، انتشار محتوا، طراحی پوستر و... پیرامون آسیب نخاعی، نسبت به مشارکت در این امر انسان دوستانه و ادای احسان از طریق مختلف اقدام کنند

بی شک وسایل ارتباط جمعی همچون رادیو، تلویزیون، نشریات و پایگاه‌های خبری مختلف درجهت آگاهی رساندن، فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای جامعه نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می‌کنند.

از این رو انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک ضمن برقراری ارتباط مؤثر با رسانه‌ها جهت رسیدن به اهداف متعالی این مجموعه با آگاه سازی جامعه نسبت به پیشگیری از آسیب نخاعی و حمایت از شرایط زندگی این عزیزان می‌تواند حمایت‌های همه جانبه مادی و معنوی را به نفع مددجویان و سلامت جامعه برقرار کند.

انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک، ضمن برگزاری رویدادها، میزگردها، سخنرانی‌ها، سمینارها یا تولید تیزر و فیلم و انتشار محتوا، طراحی پوستر و... پیرامون آسیب نخاعی شرایطی را مهیا می‌کند تا  نیک‌اندیشان ضمن آگاهی از کلیه نیازهای این قشر، نسبت به مشارکت در این امر انسان‌دوستانه، خداپسندانه و ادای احسان از طریق مختلف اقدام کنند.

اگر صاحب رسانه‌ای هستید و می‌توانید در نشر اهداف‌ انجمن به عموم جامعه کمک کنید با شماره 086-33688355 تماس گرفته یا از طریق تلگرام با آیدی araksciadmin@ روابط عمومی انجمن حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک، ارتباط برقرار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه حمایت از معلولین آسیب نخاعی اراک

این موسسه خیریه در سال 1382 با مجوز رسمی از نیروی انتظامی به حول و قوه ی الهی و همت خیرین محترم بعنوان یک سازمان غیر سیاسی - غیر دولتی تاسیس گردید .این انجمن با یک برنامه ریزی راهبردی توانسته است ضمن تاسیس اولین مرکز روزانه توانبخشی معلولین آسیب نخاعی در استان مرکزی، برای دستیابی به اهداف خود گامهای موثری در زمینه آموزش ،فراهم آوردن زمینه اشتغال ،رفاه و بالابردن روحیه مددجویان بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها