اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970123290887639

اولین سرویس هوشمند کوتاه‌کننده لینک برای صنعت ساختمان و داربست

کد: 13970123290887639

https://goo.gl/CQgyNb

، تهران , (اخبار رسمی): شاید تاکنون سرویس‌های کوتاه کننده لینک زیادی را دیده باشید اما داربستان این سرویس را با هدف استفاده برای لینک‌های مرتبط با صنعت ساختمان و داربست راه‌اندازی کرده است.

اولین سرویس هوشمند کوتاه کننده لینک برای صنعت ساختمان و داربست
اولین سرویس هوشمند کوتاه‌کننده لینک برای صنعت ساختمان و داربست

سرویس کوتاه کننده لینک برای صنعت ساختمان و داربست

همانطور که می‌دانیم وظیفه سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک، به حداقل رساندن لینک‌های طولانی است که برای دسترسی به صفحات خاصی که شما تعیین می‌کنید بسیار اهمیت دارد. یکی از بهترین سرویس‌هایی که برای کوتاه‌سازی لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد سایت goo.gl است که اخیرا گوگل اعلام کرده است که تا پایان فروردین ماه سال جاری از دسترس خارج خواهد شد. به همین علت سرویس کوتاه کننده لینک داربستان راه اندازی شد تا جایگزین مناسبی برای آن باشد و تصمیم گرفته شده است تا آن را به صورت عمومی در دسترس قرار دهند.

پیشنهاد می‌شود که لینک‌هایی که ساخته می‌شود مرتبط با صنعت ساختمان و داربست باشد به این علت که حوزه کاری  داربستان در این زمینه است و داربستان رتبه خوبی در بستر اینترنت و موتورهای جستجوگر دارد و این امر کمک خواهد کرد تا لینک ایجاد شده بیشتر در اینترنت دیده شود و علاوه بر آن می‌توان تعداد ارجاعات واقعی هر لینک را مشاهده کرده تا از این طریق بتوان علاقه‌مندی مشتریان را به مطالب خود ارزیابی کنند.

در این سرویس قسمتی قرار داده شده است که می‌توان کلماتی را به صورت سفارشی وارد کرده که ترجیحاً باید لاتین باشد. در این قسمت می‌توان نزدیکترین کلمه به مطلب مورد نظر (لینک ارجاعی طولانی) خود را وارد کنید. مثلاً برای داربست کلمه scaffolding را در نظر گرفته‌ایم که به شکل  link.darbastan.com/scaffolding است. 

برای استفاده از سرویس کوتاه کننده لینک داربستان کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]