اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291290011

بهترین روش حذف هزینه اجاره دفتر کار در تهران

کد: 13970127291290011

https://goo.gl/99kCy1

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از کسانی که ایده‌های نو برای کسب‌و‌کار داشتند و نگران هرینه‌های هنگفت اجاره دفتر کار بودند، توانستند با کمک «دفترشما» و هزینه کم ایده‌های خود را عملی کنند.

بهترین روش حذف هزینه اجاره دفتر کار در تهران
بهترین روش حذف هزینه اجاره دفتر کار در تهران

با سپردن تماس‌های شرکت به منشی‌های مجازی هیچ تماسی از دست نمی‌رود، مشتریان در صف‌های انتظار طولانی کلافه نمی‌شوند و از همه مهم‌تر یک تیم ماهر و متخصص به مشتریان پاسخ می‌دهند

بهترین روش حدف هزینه اجاره دفتر کار در تهران چیست؟ حذف مانعی بر سر بسیاری از کسب‌و‌کارها که با مشاهده قیمت‌ها با خود می‌گویند: «مگر با این اوضاع و احوال می‌شود دفترکار در تهران اجاره کرد!»

با این اوضاع و احوال نمی‌شود دفتر اجاره کرد. راه انداختن کسب‌و‌کار هم شاید یک ریسک بزرگ باشد، اما تا چه زمانی باید دست روی دست گذاشت؟ تا چه زمانی باید منتظر بود که یک غول چراغ جادو دفتری با قیمت مناسب پیدا کند؟

اجاره دفترکار در تهران شاید آنقدر هزینهبردار باشد که صاحبان سرمایه را پشیمان کند و ترجیح دهند پولشان را درجای دیگر سرمایه‌گذاری کنند. با سرمایه‌گذاری در جای دیگر، شاید حداقل از سود‌دهی مطمئن باشند.

ایده‌هایتان را عملی کنید

هزینه اجاره دفتر کار نباید مانع کار شود. ایده‌ها بدون هرینه‌های هنگفت عملی می‌شوند، فقط کافی است به کسب‌و‌کار مدرن اعتماد و از دفترداری سنتی فرار کرد. شیوه‌های مدرن دفتر‌داری بسیاری از هزینه‌ها را کاهش و سود را افزایش می‌دهد. بسیاری از جوانان ایده‌های بزرگی برای ایجاد شغل دارند، اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی ایده‌های زیادی عملی نمی‌شوند. برای عملی کردن ایده‌ها باید یک سرمایه‌گذار باشد، اما با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر کسی سرمایه‌گذاری می‌کند؟

دفترشما چگونه کمک می‌کند؟

دفترشما یک دفترکار مجازی است. این دفتر با خدماتی که ارائه می‌کند در بسیاری از مشاغل شما را از اجاره دفتر بی نیاز می‌کند. بسیاری از کسانی که ایده‌های نو برای کسب‌و‌کار داشتند و نگران هرینه‌های هنگفت بودند، توانستند با دفترشما و هزینه کم ایده‌های خود را عملی کنند. گفتن این نکته بسیار مهم است، دفترشما یک ایده بود، که با جدیت اجرایی شد و حالا بسیار موفق است.

همانطور که در بالا اشاره شد دفترشما یک دفتر کار مجازی است.این دفتر شما را از داشتن مرکز تماس بی‌نیاز می‌کند، با سپردن تماس‌های شرکت به منشی‌های مجازی هیچ تماسی از دست نمی‌رود، مشتریان در صف‌های انتظار طولانی کلافه نمی‌شوند و از همه مهم‌تر یک تیم ماهر و متخصص به مشتریان پاسخ می‌دهند.

مدیریت تماس‌ها می تواند به دو صورت انجام شود:

مرکز تماس درون سازمانی

مرکز تماس درون سازمانی نیازمند تهیه تجهیزات، استخدام نیروی انسانی، بستن قرارداد با اوپراتورها و… است. شما برای پاسخگویی به تماس‌های مشترهای شرکت خود نیاز به منشی دارید و این یکی از نیازهای اساسی شرکت شما است، شاید وقت کافی برای پیدا کردن منشی متخصص نداشته باشید و ترجیح شما فقط استخدام یک منشی باشد که لزوما به تماس‌ها پاسخ دهد. این نیاز اساسی باعث می‌شود نتوانید در کوتاه مدت منشی‌های متخصص برای شرکت استخدام کنید. همه این موارد باعث پایین آمدن کیفیت خدمات می‌شود و به جای جذب مشتریان، آن‌ها را از شرکت دور می‌کند.

برون سپاری مرکز تماس

برون سپاری مرکز تماس به این معنا است، که تماس‌های شرکت را به یک تیم متخصص در خارج از شرکت می‌سپارید. با این تیم متخصص تماس‌های شما از دست نمی‌رود، مشتریان در صف انتظار طولانی معطل نمی‌مانند و از همه مهم‌تر منشی‌های مجازی دفترشما پاسخ‌های جامع و کامل به مشتریان می‌دهند.

از شیوه‌های برون سپاری تماس‌ها و مدیریت آن استفاده از سرویس منشی مجازی است.

سرویس منشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.
منشی حرفه‌ای دفتر شما با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریان را راهنمایی کرده و صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

توضیحات بالا می‌تواند تصمیم را برای شما بسیار آسان کند. به راحتی می‌توانید به شیوه‌های مدرن اعتماد کنید و از هزینه‌های بسیار بالا خلاصی یابید، مشتریان بیشتری جذب کنید، به سود بیشتری برسید، با آرامش خاطر توجه‌تان را روی کارهای‌تان متمرکز کنید و نگران از دست رفتن مشتریان خود نباشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]