اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970201292038565

با هدف ارائه بالابردن دانش حقوقی مهندسین ناظر سایت همیار ناظر به‌روز‌رسانی شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت همیارناظر 

کد: 13970201292038565

https://goo.gl/VhnnHr

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید همیارناظر از 20بهمن 96 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت همیارناظر 
سایت همیار ناظر

به گزارش روابط عمومی همیارناظر، وب‌سایت این شرکت فعال در حقوق مهندسی و امور مهندسین ناظر از تاریخ 20بهمن 96 به‌روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://hamyarnazer.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های عضویت ویژه و عضویت در خبرنامه به فهرست وب‌سایت اضافه و دسترسی به چک لیست‌های نظارت و طراحی ساختمان برای مخاطبان میسر شده است.

مهندس حمیدرضا افتخاری فرد مدیرعامل همیارناظر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و کلیه مهندسین طراح و ناظر ساختمان  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به‌روز‌رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و بالا بردن دانش حقوقی مهندسین عضو سایت همیار ناظر را اولویت اول مجموعه دانسته و همواره بر این امر تکیه خواهند داشت.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های مجموعه همیارناظر برشمرد و افزود: پس این به‌روزرسانی به دنبال برنامه بعدی همیارناظر در امر آموزش حقوق مهندسی و به‌روز‌رسانی دانش حقوق مهندسی  هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با نوروز 97، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار ناظر

هم یار ناظر مثلثی حرفه‌ای متشکل از کارشناسان دانش بیمه‌ای، حقوق مهندسی و فنی طراح و مجری در سال ۱۳۹۳ با انتشار مقالاتی با عنوان راهنمای جامع نظارت در سایت شرکت مهندسین مشاور اثر پویش پارس آغاز به کار نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان