اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297878565

مهندسین مشاور اثر پویش پارس استخدام می‌کند

کد: 13970306297878565

https://goo.gl/yxHeCV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهندسین مشاور اثر پویش پارس برای تکمیل نیروی خود از میان واجدین شرایط استخدام می‌کند.

مهندسین مشاور اثر پویش پارس استخدام می‌کند
سامانه ثبت اطلاعات مهندسان طراح و ناظر

مهندسین مشاور اثر پویش پارس از مهندسین طراح ناظر و مجری دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی  دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

شرکت مهندسین مشاور اثر پویش پارس با هدف استفاده از توان مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی ، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

 

شرکت مهندسین مشاور اثر پویش پارس طراحی و نظارت در چهار گرایش معماری، محاسبات، تاسیسات برقی و مکانیکی پروژههای ساختمانی و صنعتی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده و با داشتن 12 سال تجربه در طراحی و نظارت در چهار گرایش معماری، محاسبات، تاسیسات برقی و مکانیکی پروژه های ساختمانی و صنعتی  به یکی از شرکت‌های فعال در صنعت ساخت وساز کشور  تبدیل شده است.

افراد واجد شرایط در زمینه‌های مهندسی و مدیریت  و مهندسی و مدیریت دارای پروانه اشتغال به کار معتبردر تمامی پایه ها ، می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت تکمیل و ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.
سایت: https://www.raheng.com
تلفن: 021-91008210 021-66176894
ایمیل: [email protected]

آدرس: آدرس: خیابان ولی عصربالاتر ازخیابان جامی کوچه نظام بن بست اول پلاک 1و2 ساختمان اکسیر واحد 10

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار ناظر

هم یار ناظر مثلثی حرفه‌ای متشکل از کارشناسان دانش بیمه‌ای، حقوق مهندسی و فنی طراح و مجری در سال ۱۳۹۳ با انتشار مقالاتی با عنوان راهنمای جامع نظارت در سایت شرکت مهندسین مشاور اثر پویش پارس آغاز به کار نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام