اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970203292588710

وب سایت تم مارکت راه اندازی شد

رونمایی از سایت تم مارکت با هدف ارائه قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وردپرس

کد: 13970203292588710

https://goo.gl/z5WxX1

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وردپرس و ارائه آموزش‌ها در زمینه وردپرس، از سایت تم مارکت به آدرس Theme-Market.ir در اوایل فروردین ماه سال 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت تم مارکت با هدف ارائه قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وردپرس
رونمایی از سایت تم مارکت با هدف ارائه قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وردپرس

تم مارکت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه و همچنین اختصاص یک محصول به عنوان هدیه در هر هفته به کاربران وب‌سایت کرده است

به گزارش تم مارکت، سایت Theme-Market.ir که یک سایت فروش محصولات اورجینال وردپرسی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وردپرس و ارائه آموزش‌ها در زمینه وردپرس را تسهیل کند.

مهدی جلالی و اسماعیل جعفری مدیران تم مارکت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفتند: «نبود مرجعی مناسب در ایران که همه کاربران بتوانند به آن اعتماد کرده و از پشتیبانی و به‌روزرسانی محصولات اطمینان حاصل کنند به شدت احساس می‌شد تا اینکه وب‌سایت تم مارکت را برای رفع نیازهای وبمستران عزیز راه اندازی کردیم»

آن‌ها در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزودند: « ما محصولات اورجینال را با فارسی‌سازی اختصاصی و پشتیبانی مادام‌العمر در تم مارکت قرار می‌دهیم و هدف ما جلب رضایت مشتریان است و در وب‌سایت تم مارکت هیچگونه محصول نال شده قرار داده نخواهد شد»

گفتنی است تم مارکت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه و همچنین اختصاص یک محصول به عنوان هدیه در هر هفته به کاربران وب‌سایت کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تم مارکت به آدرس Theme-Market.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تم مارکت

تم مارکت وب سایتی نوپا در زمینه فارسی سازی و فروش قالب های وردپرسی است. اعضای گروه تم مارکت بی وقفه و پر انرژی در حال فعالیت هستند تا بتوانند محصولی با کیفیت به کاربران ارائه کنند. www.theme-market.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف