اطلاعات تماس
  • 084338*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970205292798691

کاهش وزن با 3 چای چربی سوز

کد: 13970205292798691

https://goo.gl/J9EKms

، ایلام , (اخبار رسمی): برای لاغر شدن از نوشیدنی‌های چربی‌سوز می‌توان استفاده کرد. از میان نوشیدنی‌های گرم 3 نوع چای برای چربی‌سوزی و کمک به کاهش وزن راحت و سریع در این مقاله بیان می‌شود که عبارتند از چای سفید، چای ریبوس و چای اولانگ.

کاهش وزن با 3 چای چربی سوز
کاهش وزن با 3 چای چربی سوز

از دیرباز تاکنون چای در بین انسان‌ها به عنوان یک نوشیدنی سالم و لذت‌بخش مرسوم بوده و هست و همه جا از این نوشیدنی برای رفع خستگی و به دست آوردن آرامش بیشتر استفاده می‌شود.

از طرفی دیگر روز به روز به تعداد انواع چای‌ها افزوده می‌شود و این نوشیدنی در طعم‌های مختلف در دسترس عموم قرار می‌گیرد و اکنون بسیاری از این نوشیدنی‌ها خاصیت چربی‌سوزی پیدا کرده‌اند و برای کاهش وزن کاربرد خاصی دارند که طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند، در این مطلب به 3 نوع از آن‌ها اشاره خواهد شد.

1 – چای سفید:

بدن برای افزایش وزن و تولید چربی‌های بیشتر سلول‌هایی از چربی به نام آدیپوسیت را تولید می‌کند که در افزایش وزن مؤثر هستند، اما مصرف چای سفید مانع تولید این سلول‌ها می‌شود که برای کاهش وزن مفید است و می‌تواند به چربی‌سوزی بدن کمک کند.

از طرفی دیگر، چای سفید مانند سایر چای‌ها دارای کافئین است که باعث افزایش متابولیسم یا سوخت‌وساز بدن می‌شود که برای کاهش وزن مناسب است و همچنین باعث تحریک و ایجاد جریان لیپولیسیس می‌شود که این جریان یک فرایند چربی‌سوز است و به بدن کمک می‌کند تا چربی‌سوزی را انجام دهد و منجر به کاهش وزن بدن شود.

مصرف چای سفید علاوه بر کمک کردن برای سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در بدن، به بدن کمک می‌کند تا چربی‌های جدید که از دریافت غذاهای روزمره وارد بدن می‌شود را راحت‌تر دفع کند و از تجمع چربی بیشتر جلوگیری کند.

2 – چای اولانگ:

این نوع چای باعث افزایش متابولیسم یا سوخت‌‌وساز بدن می‌شود و همچنین در افزایش فعالیت انسولین نیز مفید است که این دو عامل باعث چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شوند.

فعالیت غده تیروئید نقش مهمی در تناسب اندام هر فرد دارد و زمانیکه این غده به خوبی فعالیت کند بدن سالم تر است و می توان کاهش وزن را به خوبی انجام داد یا اندام ایده آلی داشت ، یکی از خاصیت چای اولانگ این است که باعث می شود غده تیروئید فعالیت متعادلی داشته باشد .

در مصرف این نوع چای ها به علت وجود کافئین باید جانب احتیاط را رعایت کرد و در مورد چای اولانگ نیز توصیه می‌شود که روزانه بیش از 8 گرم مصرف نشود.

چای اولانگ را می‌توان به عنوان یک جوشانده استفاده کرد و به این شکل آن را تهیه کرده: ابتدا آب را به مدت 10 دقیقه بجوشانید و سپس 4 گرم از پودر چای را به آن اضافه کرده و به مدت 15 تا 20 دقیقه اجازه دهید که دم بکشد، سپس آن را از صافی عبور دهید تا چای به دست آمده صاف و لذت‌بخش شود و بعد از اینکه کمی سرد شد آن را نوش جان کنید.

3 – چای ریبوس:

بر خلاف سایر چای‌ها این نوع چای بدون کافئین است و برای افرادی مانند خانم‌های باردار که نمی‌خواهند مصرف کافئین روزانه آن‌ها بالا باشد چای ریبوس می‌تواند یک نوشیدنی عالی باشد.

چای ریبوس در مناطقی از آفریقای جنوبی رشد کرده و دارای خاصیت‌های فراوانی است که یکی از آن‌ها لاغر شدن بدن است و محققان آفریقای‌جنوبی بعد از تحقیقاتی که روی این بوته و چای ریبوس انجام دادند بیان کردند که این چای خوش‌طعم دارای پلی‌فنول و فلاوونوئید است که مانع تجمع و شکل‌گیری سلول‌های چربی می‌شود و می‌تواند به چربی‌سوزی و کاهش وزن کمک کند.

از دیگر خاصیت‌هایی که برای این نوع چای بیان شده است می‌توان به ضد التهاب بودن، درمان اگزما و آکنه، ضد حساسیت و مناسب بودن برای افراد دارای آسم، به تأخیر انداختن پیری پوست و مانع رشد چربی‌ها و کمک به لاغر شدن بدن اشاره کرد.

این نوشیدنی‌هایی که بیان شد برای کاهش وزن و لاغری سریع مناسب هستند اما نباید بیش از اندازه روی این نوشیدنی‌ها و امثال آن حساب کنید و برای لاغری دائمی باید کمی آداب‌غذایی را اصلاح کرده و در کنار آن ورزش مناسب و صحیحی داشت تا بتوان برای همیشه لاغر شده و لاغر ماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندام ساز

آموزش لاغری سریع با تکنیک های طلایی کاهش وزن و بدون رژیم لاغری

اطلاعات تماس
  • 084338*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان