اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293108118

ویرایش X2 ایمیل سرور قدرتمند اکسیژن Axigen ارائه شد

کد: 13970208293108118

https://goo.gl/kTXhFg

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی شرکت پارس آوان، کمپانی Axigen از آخرین نسخه ایمیل سرور خود با نام اختصاری X2 به همراه بیش از 130 مورد قابلیت جدید، بهبود عملکرد و رفع باگ پرده برداشت. تقویم هجری شمسی در کنار زبان شیرین فارسی یکی از قابلیت‌های جذاب این ویرایش برای کاربران ایرانی است.

ویرایش X2 ایمیل سرور قدرتمند اکسیژن Axigen ارائه گردید.
Axigen X2

تقویم هجری شمسی یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده ویرایش جدید ایمیل سرور اکسیژن(Axigen) است. این قابلیت به رایگان در اختیار مشتریان فعلی این محصول قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس آوان، کمپانی Axigen از آخرین نسخه ایمیل سرور خود با نام اختصاری X2 پرده برداشت. در این نسخه علاوه بر بیش از 130 مورد قابلیت جدید، بهبود عملکرد و رفع باگ، قابلیتی فوق‌العاده برای کاربران ایرانی نیز ارائه شده است.

تقویم هجری شمسی به صورت کامل در این نسخه ارائه شده که در کنار زبان شیرین فارسی لذتی دوچندان را برای مشتریان این ایمیل سرور به ارمغان خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های اضافه شده در این ویرایش می‌توان به ارائه آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم اختصاصی اکسیژن، توانایی تولید اتوماتیک و رایگان سرتیفیکیت امنیتی SSL، قابلیت سفارشی‌سازی بیشتر،  تقویم بهبود‌یافته، امکان ردیابی تحویل ایمیل، تنظیم اتوماتیک منطقه زمانی برای کاربر، پشتیبانی از CalDAV و CardDAV و... اشاره کرد.

ایمیل سرور قدرتمند اکسیژن یکی از قوی‌ترین و امن‌ترین ایمیل سرورهای دنیا است که سابقه‌ای بیش از 10 سال در کشور دارد. این میل‌سرور طی این سالیان مورد استقبال بسیاری از سازمان‌های بزرگ و کوچک قرار گرفته و در بزرگترین پروژه‌های ایمیل کشور خوش درخشیده است. بالغ بر 500000 کاربر در ایران در حال حاضر از این محصول برای ارتباطات خود بهره می‌برند. شرکت پارس آوان به عنوان توزیع‌کننده انحصاری این محصول در ایران مسئول پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان محترم این محصول در ایران است.

محسن عزیزی‌پور، مدیرعامل پارس آوان افزوده شدن این قابلیت را نشان از اهمیت کاربران ایرانی برای Axigen دانست و افزود: روابط خوب دو شرکت پارس آوان و Axigen باعث افزوده شدن قابلیت‌های جدید و مورد نیاز کاربران ایرانی طی سالیان گذشته شده و به عنوان آخرین نمونه تقویم شمسی نیز از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در نهایت امروز شاهد ارائه این تقویم به عنوان دومین تقویم در کنار تقویم میلادی هستیم. کمپانی Axigen اوج مشتری مداری را برای کاربران ایرانی خود طی این سالیان ارائه کرده است.

علاقه‌مندان به خرید میل سرور اکسیژن می‌توانند به صورت کاملا رایگان و به مدت یک‌ماه این محصول را پیش از خرید تست کنند. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 91005418-021 و یا 09389094141 تماس حاصل فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس آوان

ما در پارس آوان می‌کوشیم تا فضای اطلاعات کسب‌ و‌کار مشتریانمان را به عنوان شرکای تجاری خود، امنیت بخشیم. تجربه‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع امنیت شبکه، سیستم‌های رمزنگاری و نحوه‌ی مقابله با بدافزارها، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است. در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]