اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213293998696

آموزش مجازی در مرکز آموزش مجازی رشد

کد: 13970213293998696

https://goo.gl/7pioiG

، (اخبار رسمی): انتقال مفاهیم از طریق کلیه وسایل الکترونیکی از قبیل اینترنت، اینترانت، نوارهای صوتی تصویری، پخش ماهواره‌ای تلویزیون‌های محاوره‌ای و لوح‌های فشرده. با توسعه شبکه جهانی اینترنت، شاهد تحولات گسترده‌ای در جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی انسان هستیم.

آموزش مجازی در مرکز آموزش مجازی رشد
آموزش مجازی در مرکز آموزش مجازی رشد

واژه‌هایی نظیر E-Bussiness ،E-Commetce ،E-Books و بالاخره Elearning تا چند سال پیش مفهوم روشنی نداشتند اما حالا دیگر واژه‌های شناخته شده‌ای هستند و به سرعت در حال تغییر جنبه‌های مختلف زندگی انسان هستند، اما همانگونه که در E-Commerce هدف، برداشتن قید و بند فاصله و زمان بین خریدار و فروشنده است و همانگونه که در E-Bussiness قصد برداشتن محدودیتی به نام اداره و محل ثابت کار را داریم و سعی می‌شود به جای فرستادن کارمند یا کارگر به محل کار، کار را به نزد کارمند بفرستیم، فلسفه اصلی پیدایش E-learning نیز برداشتن محدودیت‌های ناشی از زمان و مکان از امر آموزش و ارائه آموزش مستقل از زمان، مکان، فرهنگ و زبان است.

در E-learning سعی بر این است تا به جای آوردن فراگیر به محل آموزش، آموزش به منزل فراگیر فرستاده شود. اینترنت دارای این قابلیت است که به گوشه و کنار کشور نفوذ کند و وسیله مناسبی برای انتقال آموزش کیفی و مقرون به‌صرفه است. تلفیق این خصیصه با خصیصه محاوره‌ای بودن سیستم‌های آموزش به کمک کامپیوتر می‌تواند نقش به سزایی را در انتقال آموزش به گروه‌های وسیعی از جامعه بازی کند.

مدل سنتی آموزش در یک زمان، در یک مکان و فقط عده معدود در حال تبدیل به مدل نوین همه وقت، همه جا و همه کس است. از طرفی با مطرح شدن و رشد روز افزون مقوله‌هایی نظیر جهانی شدن، پراکندگی نیروی کار و شرکت‌ها در نقاط جغرافیایی مختلف، نیاز به اعمال مدیریت از راه دور و انتقال آموزش‌های لازم به پرسنل پراکنده در نقاط مختلف از اهمیت به سزایی برخوردار شده است و در اینجا است که اینترنت بهترین گزینه برای اعمال این نوع مدیریت و آموزش است. در سال 2001 بیش از 50 درصد از دروس دانشگاهی در امریکا به نوعی از اینترنت در قالب استفاده از پست الکترونیکی، صفحات وب و غیره استفاده کرده‌اند.

این صنعت در حال حاضر یک صنعت 56 میلیارد دلاری است و پیش‌بینی می‌شود تا 2015 این عدد دو برابر شود که البته 70 درصد از سهم این بازار در اختیار امریکا و اروپاست اما توسعه آن در آسیا و کشورهای در حال توسعه چشمگیر است.

در حال حاضر فنلاند، نروژ، بلژیک و کره جنوبی پیشرو در توسعه و کاربرد مؤثر این روش آموزشی می‌باشند. توسعه آموزش الکترونیکی در امریکا بین 50 تا 70 درصد کاهش هزینه داشته است.

مرکز آموزش مجازی رشد در سطح کشور برای ایرانیان اقدام به ارائه خدمات در زمینه‌های آموزش مجازی و همچنین در زمینه مدارک بین‌المللی می‌کند. دانش پژوهان می‌توانند از طریق وب سایت www.elpr.ir و شماره تلفن‌ 04433489268 با کارشناسان تماس گرفته، ثبت‌نام و درخواست خود را تکمیل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزش مجازی رشد

برگزار کننده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش