اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213293988696

آموزش الکترونیکی در مرکز آموزش مجازی رشد

مزایای استفاده از روش آموزش الکترونیکی در مرکز آموزش مجازی رشد

کد: 13970213293988696

https://goo.gl/HMny6q

، (اخبار رسمی): در روش آموزش مجازی امکان ارجاع سریع و به هنگام فراگیر به منابع مرتبط با بحث مورد نظر و استفاده از این منابع در بهبود کیفیت آموزش ارائه شده فراهم می‌شود.

مزایای استفاده از روش آموزش الکترونیکی در مرکز آموزش مجازی رشد
مزایای استفاده از روش آموزش الکترونیکی در مرکز آموزش مجازی رشد

مرکز آموزش مجازی رشد در سطح کشور برای ایرانیان اقدام به ارائه خدمات در زمینه‌های آموزش مجازی و همچنین در زمینه مدارک بین‌المللی می‌کند

در آموزش مجازی مزایایی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

1-ارائه آموزش مستقل از زمان، مکان، فاصله، زبان و فرهنگ

با استفاده از این روش در مرکز آموزش مجازی رشد، مرزهای زمان و مکان بین مدرس و فراگیر برداشته شده و همچنین مشکلات ناشی از تفاوت زبان و فرهنگ مدرس و فراگیر دارای زبان و فرهنگ متفاوتی باشند، برداشته خواهند شد.

2-سرعت انتقال مفاهیم

با استفاده از شبکه اینترنت در مرکز آموزش مجازی رشد به سرعت می‌توان به تبادل اطلاعات پرداخت و همچنین به سرعت می‌توان به اطلاعات مورد نیاز در سراسر جهان دسترسی پیدا کرد و اطلاعات موجود را به روز کرد.

3-کارآیی از نظر هزینه

4-ارتقاء سطح روابط و مهارت‌های زبان‌های خارجی

امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با افراد متعدد در سراسر جهان آزاد آراء و عقاید و ارتقاء سطح مهارت‌های یادگیری زبان‌های خارجی (مخصوصا زبان متداول در شبکه اینترنت یعنی زبان انگلیسی) مخصوصا برای فراگیران کشور ما که معمولا مشکل زبان دارند از اهمیت به سزایی برخوردار است.

5-همگام کردن پروسه آموزش با فراگیر

در روش آموزش سنتی، فراگیر مجبور است در راس زمان مشخص، در محل معین و به مدت زمان از پیش تعیین شده‌ای حاضر شود، در حالی‌که در روش آموزش الکترونیکی این فراگیر است که تعیین می‌کند هر روز چند مرتبه و هر مرتبه چه مقدار آموزش دریافت کند و حتی زمان و مکان فراگیری را نیز مشخص می‌کند.

6-ایجاد زمینه‌های نوآوری و خلاقیت

در روش آموزش الکترونیکی امکان استفاده از نوآوری‌های چندرسانه‌ای، گرافیک، رنگ و انیمیشن توسط فراگیر و مدرس و نشان دادن خلاقیت در طراحی صفحات وب و استفاده از قابلیت‌های متعدد نرم‌افزارهای آموزش الکترونیکی وجود دارد. از طرفی تعداد در حال رشدی از فراگیران، خواستار کسب مهارت‌های جدید مورد نیاز از طریق اینترنت و همچنین تعیین نحوه کسب این مهارت‌ها هستند که این روش می‌تواند مهارت‌های مذکور را به آن‌ها معرفی و آن‌ها را در جهت کسب این مهارت ها راهنمایی کند.

7-در دسترس قرار دادن منابع مفید و به هنگام در سراسر جهان

در این روش امکان ارجاع سریع و به هنگام فراگیر به منابع مرتبط با بحث مورد نظر و استفاده از این منابع در بهبود کیفیت آموزش ارائه شده فراهم می‌شود.

8-ایجاد فرصت‌های مساوی برای کسب آموزش

9-فراهم آوردن امکان توام شدن کار و آموزش

از خصوصیات دوران آموزشی آینده، توام شدن آموزش و کار است. جامعه آینده به آموزشی نیاز دارد که به موازات کار انجام شود. برخلاف امروز که جوان بین 12 تا 20 سال از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران عمر خود را در محیطی ایزوله به نام مدرسه و دانشگاه طی می‌کنند، جوانان آینده تنها سال‌های معدودی را صرفا به آموزش خواهند پرداخت. آن‌ها از اوایل دوره نوجوانی به فعالیت در کنار سایر اعضاء خانواده خواهند پرداخت و عملا درگیر کار خواهند شد، بنابراین نظام آموزشی آینده نیز باید قابلیت جوابگویی به این احساس نیاز به کار و آموزش توام را داشته باشد و روش آموزش الکترونیکی نیز دارای چنین خصیصه‌ای و مناسب برای ارائه آموزش دوران آینده است.

مرکز آموزش مجازی رشد در سطح کشور برای ایرانیان اقدام به ارائه خدمات در زمینه‌‌های آموزش مجازی و همچنین در زمینه مدارک بین المللی می‌کند. دانش پژوهان می‌توانند از طریق وب سایت www.elpr.ir و شماره تلفن 04433489268 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با کارشناسان تماس گرفته و ثبت نام و درخواست خود را تکمیل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزش مجازی رشد

برگزار کننده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]