اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213294057639

همه چیز درباره لوازم داربست

کد: 13970213294057639

https://goo.gl/58stFi

، تهران , (اخبار رسمی): لوازم داربست جهت استفاده و سهولت در انجام اجرای کار داربست است. در واقع لوازم داربست جزئی جداناپذیر از داربست به شمار می‌رود. کیفیت این لوازم باید طوری باشد که بتواند داربست را به خوبی مهار کند.

همه چیز درباره لوازم داربست
همه چیز درباره لوازم داربست

همانطور که مشخص است لوازم داربست جهت استفاده و سهولت در انجام اجرای کار داربست است. در واقع لوازم داربست جزئی جداناپذیر از داربست به شمار می‌رود به این دلیل که اتصالاتی که با داربست صورت می‌گیرد با این لوازم انجام می‌شود. کیفیت این لوازم باید طوری باشد که بتواند داربست را به خوبی مهار کند. در ادامه با انواع مختلف لوازم داربستی آشنا خواهید شد:

بست اتصال

بست اتصال که جنس آن لوله است و اجزا آن از 2 عدد پیچ اتصال و 2 عدد مهره دور 19 تشکیل شده است که برای اتصال دو لوله استفاده می‌شود. بست اتصال برای پروژه‌هایی که طول و عرض آن بیشتر از 6 متر باشد استفاده می‌شود.

بست تیرآهنی

بست چهاریپچ تیرآهنی جنس آن داکتیل است که  اجزا آن از 1 عدد مهره دور21، 1 عدد واشر 3 میل دور 24 ، 1 عدد پیم 45*9، 1عدد پیچ 70*14 و 1عدد پیچ  چشمی است و ازیک لوله استفاده می‌شود. بست تیرآهنی برای پروژه‌هایی که تکیه‌گاه آن تیرآهن یا آهن است استفاده می‌شود.

بست  چهارپیچ گردان

بست چهاریپچ  از جنس داکتیل است، که  اجزا آن از 2 عدد برگ و 2 عدد کنده، 4 عدد پیچ تی fb  ،4 عدد  مهره دور 21، 4 عدد واشر 3 میل و یک عدد پیم 28*16  تشکیل شده است.

از دو لوله استفاده می‌شود. بست چهارپیچ گردان برای پروژه‌هایی که زاویه آن‌ها  90 درجه یا کمتر است و همچنین در مکان‌های دوار و گرد استفاده می‌شود مانند مخرن نفت و سن تئاتر و غیره. البته بست چهاپیچ گردان در مقایسه با بست‌های دیگر مصرف کمتری دارد.

بست مغزی

بست مغری از جنس داکتیل است  برای اتصال دو  لوله  به کار برده می‌شود.

بست کفی

بست کفی از جنس داکتیل است. برای استفاده از این بست از یک لوله استفاده می‌شود. بست کفی به عنوان پایه استفاده می‌شود. بست کفی در مکان‌هایی که سرامیک نباشند استفاده می‌شود.

بست تک پیچ

بست تک پیچ از جنس ورق سیاه ۴ میل و ۵ میل است. اجزا آن از 1 عدد پیچ چشمی، 1 عدد مهره دور، 1 عدد واشر 3 میل دور 23، یک عدد پیم 45*9 برای برگ و 1 عدد پیم 30*9 برای پیچ چشمی  تشکیل شده است. برای استفاده از این بست از دو لوله  استفاده می‌شود. بست تک پیچ برای پوشاندن سقف، تمیز کردن نمای ساختمان به عنوان دستگیره و همچنین در مکان‌های سرپوشیده برای جلوگیری از سوراخ شدن سقف استفاده می‌شود.

بست دوپیج

بست دوپیچ  از جنس داکتیل است،  اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده، 2 عدد پیچ تی fb  ،2عدد  مهره دور21 ، 2عدد واشر 3 میل دور 23 و 2عدد پیم 45*9  تشکیل شده است. برای استفاده از این بست از دو لوله استفاده می‌شود. بست دوپیچ برای پروژه‌هایی که زاویه آن‌ها  90درجه است استفاده می‌شود. بست دوپیچ در مقایسه با بست‌های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین بست دوپیچ در مقایسه با بست  چهار پیچ سریع‌تر است.

بست چهارپیچ FB

بست چهاریپچ FB از جنس داکتیل است که  اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده، 4 عدد پیچ تی، 4 عدد  مهره  دور 21 و  4 عدد واشر 3 میل  تشکیل شده است و برای استفاده از آن از دو لوله استفاده می‌شود. بست چهارپیچ  FB برای پروژه‌هایی که زاویه آن‌ها 90درجه است استفاده می‌شود. بست چهارپیچ FB در مقایسه با بست‌های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین بست چهارپیج FB در مقایسه با بست چهارپیچ سبک‌تر است.

بست چهاریپچ

جنس آن داکتیل است و اجزا آن از 2 عدد برگ و 1 عدد کنده، 4 عدد پیچ تی  fb   4 عدد  مهره دور21 و 4 عدد واشر 3 میل تشکیل شده است. برای نصب آن از از دو لوله  استفاده می‌شود. بست چهارپیچ برای پروژه‌هایی که راویه آن‌ها  90درجه است استفاده می‌شود .بست چهاپیچ در مقایسه با بست‌های دیگر فروش بیشتر و مصرف بیشتری دارد و همچنین در مقایسه با بست دوپیچ پرکاربردتر است.

پیچ اتومات داربست

پیچ اتومات داربستی اغلب برای تولید بست‌های داربست استفاده می‌شود این محصول تهیه شده از مفتول‌های استاندارد پیچ با گریدهای 1008 و 1010 از جنس انیل فسفات استکه عمر محصول را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

دریافت قیمت و سفارش آنلاین

در وب‌سایت داربستان مشتریان می‌توانند قیمت به روز لوازم داربست را ببینند و یا مستقیماً جنس با کیفیت تولید ایران را از تولیدکننده دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت داربستان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان