اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970222295358664

کارگاه معماری "خانه‌ای برای یک معلّم" در گالری آریانا معرفی شد

کد: 13970222295358664

https://goo.gl/4W1Yoy

، تهران , (اخبار رسمی): مجله ویلا در روز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 در گالری آریانا همزمان با رونمایی شماره هفتم، کارگاه جدید خود را با عنوان "خانه‌ای برای یک معلّم" در کرمانشاه معرفی کرد.

مراسم معرفی کارگاه کرمانشاه
کارگاه معماری "خانه‌ای برای یک معلّم" در گالری آریانا معرفی شد

مجله ویلا در روز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 در گالری آریانا همزمان با رونمایی شماره هفتم، کارگاه جدید خود را با عنوان "خانه ای برای یک معلّم" در کرمانشاه معرفی کرد.

این رویداد با حضور فرهیختگان و فعالان فرهنگی و هنری و معماران چون علی اکبر نصر آبادی، انوشه منصوری، رامین پارسا و هومن بالازاده انجام شد. میزگردهایی برای بررسی و مرور عملکرد کارگاه یزد با عنوان "خانه‌ای برای یک معمار" با شرکت داوران، شرکت‌کنندگان کارگاه و کارفرما، مهدیه دهقان، برگزار شد. مهندس بالازاده در مصاحبه‌ای کوتاه با کارفرما در زمینه جمع‌بندی کارگاه یزد، برقراری دیالوگ بین شرکت‌کنندگان جوان کارگاه با کارفرما را از ویژگی‌های مهم کارگاه یاد کرد. به تشخیص وی کارگاه‌های این چنینی فرصت مناسبی برای طرح مسئله زندگی در جغرافیا و اقلیمی خاص و در سطحی انتزاعی هستند که امید می‌رود در کارگاه کرمانشاه که دومین تجربه طراحی و ساخت مجله ویلا و آتلیه معماری امیر عباس ابوطالبی است فرصت بیشتری برای پرداختن به آن اختصاص داده شود. دهقان، که در حال حاضر در فرآیند محاسبات سازه‌ای طرح منتخب به سر می‌برد برگزاری کارگاه را موفق قلمداد کرده و اعلام کرد که با قطعی شدن طراحی و محاسبات سازه‌ای در هفته‌های آینده طرح برنده کارگاه یزد به زودی وارد مرحله اجرا خواهد شد.

در مراسم معرفی کارگاه کرمانشاه، مدعوین با کانسپت و اهداف کارگاه جدید آشنا شده و در مورد ابعاد مختلف و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این کارگاه هم در حوزه معماری معاصر ایران و هم در حوزه فعالیتی خیر، عام المنفعه و اجتماعی گفتگو کردند.

در پایان مراسم جلسه ای با حضور مجتبی جبّاری، فوتبالیست، بهروز عبّاسی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و نروژ و علیرضا وحید جهرمی و امیر عبّاس ابوطالبی برگزار شد که در آن سطح و شیوه‌های حمایت مادی و معنوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله ویلا

رویکرد اصلی مجله، تعیین اولویت‌ها و تعریف عناوین پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی معماری خانه‌های ویلایی در جهت ارتقا سطح آگاهی و تحلیل عمومی معماران، دانشجویان معماری، مصرف کنندگان، صاحبان صنایع ساختمانی و سازندگان خانه‌های ویلایی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]