کد: 13970223295418468

طراحی پروژه رفاهی تفریحی

پروژه هتل 5 ستاره سیویتل کیش

کد: 13970223295418468

https://goo.gl/jZRQkf

، تهران , (اخبار رسمی): هتل پنج ستاره سیویتل کیش در زمینی به مساحت حدود 15000 مترمربع و در شمال میدان حافظ، جزیره کیش قرار گرفته است. الگوی طراحی پلان این هتل براساس استقرار یک وید به صورت هسته مرکزی شکل گرفته است که با ترفیع آن شاکله یک حجم خاص که منبعث از یک گل 3 پر بومی جزیره است انجام می‌شود.

پروژه هتل 5 ستاره سیویتل کیش
پروژه هتل 5 ستاره سیویتل کیش

زیر بنای نا خالص طرح برابر25540 متر مربع شامل 4255 متر مربع زیر زمین ،4627 متر مربع طبقه همکف و نیم طبقه و 14250 متر مربع فضاهای اقامتی در 10 طبقه است

با توجه به رعایت ضوابط و آئین نامه‌های مرتبط با فضاهای اقامتی و هتل در منطقه، حداکثر سطح اشغال مجاز در طبقات دوم تا دهم برابر 12.5 % و طبقات همکف و اول 30% محاسبه شده است.

رعایت حداکثر ارتفاع 48 متر برای این بنا به دلیل قرارگیری در مخروط پروازی فرودگاه جزیره از یک سو و رسیدن به حداکثر تعداد طبقات با رعایت حداقل ارتفاع داخلی سازه برابر با 2.90 متر، از سوی دیگر از جدی‌ترین چالش‌های طرح برای رسیدن به میزان تراکم ناخالص مورد نظر و مطلوب طراحی بود.

زیر بنای ناخالص طرح برابر 25540 متر مربع شامل 4255 متر مربع زیر زمین،4627 متر مربع طبقه همکف و نیم طبقه و 14250 متر مربع فضاهای اقامتی در 10 طبقه است.

الگوی طراحی پلان این هتل براساس استقرار یک وید به صورت هسته مرکزی شکل گرفته است که با ترفیع آن شاکله یک حجم خاص که منبعث از یک گل 3 پر بومی جزیره است به منصه ظهور می‌رسد .

ساماندهی حجم منطبق بر نورگیری 360 درجه و از تمام جهات است و امکان حس تجربیات متفاوت را در اقامت‌های بعدی از زوایای متفاوت جزیره برای میهمانان مهیا می‌کند. پروژه دارای ویژگی طرح توسعه با کاربری تجاری و هتل آپارتمان در آینده نزدیک خواهد بود. از این رو جانمایی فضای نمای هتل و طراحی محوطه براساس این الگو پایه‌گذاری شده است.

بدنه هتل با ورودی اصلی رو به میدان واقع است و حس دعوت‌کنندگی برای مراجعین را به ارمغان می‌آورد. ترکیب حدود 220 اتاق تحت عنوان‌های اتاق‌های اکونومی، دبل و توئین و سوئیت‌های معمولی، جونیور و ویژه، امکان استفاده از ظرفیت‌های ویژه و متفاوت هتل را برای میهمانان فراهم کرده است که از نقاط قوت طرح به شمار می‌رود.

از دیگر امکانات این هتل دو استخر مردانه و زنانه به صورت جداگانه است که در تمامی اوقات روز می‌تواند پذیرای میهمانان باشد اشاره کرد. استقرار فضاهای خدماتی دیگر نظیر سونای خشک و بخار و اتاق‌های ماساژ، جیم و آرایشگاه برای هر کدام از این فضاهای آبی کیفیت استفاده از آن را به حداکثر می‌رساند. وجود چندین رستوران با تنوع منو از غذاهای ایرانی و محلی تا غذاهای بین‌المللی امکان انتخاب را برای میهمانان به بیشترین مقدار افزایش خواهد داد. این هتل با بهره‌گیری از امکانات رفاهی و مبتنی بر آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه هوشمند‌سازی و انتقال اطلاعات مبتنی بر پایه دیتا و …… یکی از خاص‌ترین هتل‌های جزیره خواهد بود.

ارتباطات عمودی این هتل با بهره‌گیری از مجموع 11 آسانسور که برای کارکنان و مسافرین به بهترین شکل ممکن تفکیک شده از نکات شاخص تاکید بر سیر کولاسیون صحیح در این طرح است که با استفاده از 3 آسانسور پارانوما و ایجاد دید بصری بسیار مطلوب از وید و راهروهای ارتباطی فضاهای اقامتی آن را به حداکثر می‌رساند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهراز گستر فردا

طراحی، مشاوره، نظارت کلیه پروژه های ساختمانی و شهرسازی به خصوص مسکونی، اداری، تجاری، رفاهی و تفریحی.