اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970229296287191

چگونه ماهانه 7 برابرِ یارانه نقدی دریافت کنیم

پِری سرچ (Presearch) ماهانه ۳۵۰ هزار تومان برای جستجو به شما می‌پردازد

کد: 13970229296287191

https://goo.gl/xcfBbt

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه پری سرچ پس از گذشت کمتر از یک‌سال از شروع و جمع‌آوری سرمایه، ابزار جستجویی را راه‌اندازی کرده است که طبق برنامه بازاریابی‌شان برای جستجو در آن (به جای جستجو در گوگل) به شما ارز دیجیتال پاداش می‌دهد.

پِری سرچ (Presearch) ماهانه ۳۵۰ هزار تومان برای جستجو به شما می پردازد
مقایسه درصد استفاده کاربران از موتورهای جستجوی مختلف

انسان‌ها روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار در فضای وب جستجو می‌کنند که حدود ۸۰ درصد آن به وسیله موتور جستجوی گوگل صورت می‌پذیرد

۱- مبلغ فوق بر مبنای قیمت روز محاسبه شده است. پرداخت با ارز دیجیتال و بر مبنای دلار صورت می‌پذیرد و نوسانات قیمت روی درآمد اثرگذار است. (در هنگام نوشتن این مطلب قیمت ارز دیجیتال پری سرچ ۲۲ سنت و قیمت دلار ۶۷۰۰ تومان در نظر گرفته شده است)

۲-در ایران به راحتی می‌توانید ارز دیجیتال خود را به ریال یا بیت کوین تبدیل کنید.

۳- این مطلب با مقدمه‌ای بسیار ساده به چگونگی موضوع می‌پردازد. اگر درباره نحوه کار موتورهای جستجو اطلاع دارید و یا حوصله خواندن این توضیحات را ندارید همین الان روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه ثبت‌نام شوید و با توجه به ویدیو آموزشی در این نوشته، در کمتر از یک دقیقه شروع به کسب درآمد از “پری سرچ” کنید.

ثبت نام در موتورجستجوی پری سرچ

مقدمه‌ای درباره موتور جستجوگر وب

کار موتورهای جستجوگر همان طور که از اسمشان پیداست جستجو در میان صفحات وب است. آن‌ها مدام دنبال اطلاعات جدید در فضای وب می‌گردند و هر اطلاعاتی که ببینند را فهرست می‌کنند تا در مواقعی که شما به عنوان کاربر در آن جستجو می‌کنید، بهترین نتایج ممکن را که واقعاً دنبالش هستید به شما نشان دهند.

انسان‌ها روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار در فضای وب جستجو می‌کنند که حدود ۸۰ درصد آن به وسیله موتور جستجوی گوگل صورت می‌پذیرد. البته چندین موتور جستجوگر دیگر نیز وجود دارند که در میان آن‌ها یاهو (Yahoo) و بینگ (Bing) شناخته شده‌تر از بقیه هستند.

جستجو و اصطلاحاً سرچ گوگل (Google search) این قدر در زندگی ما جا باز کرده که معمولاً اکثر ما برای پیدا کردن جواب سوالات به گوگل مراجعه می‌کنیم. بدیهی است وقتی گوگل تا این حد مورد استفاده است نتایجی که در جواب جستجو به ما نشان می‌دهد بسیار پر اهمیت هستند. چنان‌چه گاهی نتیجه اولی که گوگل به شما نشان می‌دهد می‌تواند درآمد مالی چندین برابر نتیجه‌های بعدی خود در فهرست نتایج گوگل داشته باشد.

گوگل صراحتاً و به صورت شفاف هیچ‌گاه همه عوامل تاثیرگذار بر اینکه چه اتفاق می‌افتد که سایتی را نتیجه اول و دیگری را در نتایج بعدی جستجو نشان می‌دهد را بیان نکرده است. ماجرای موتور جستجوی “پِری سرچ” (Presearch)  که آن را معرفی می‌کنیم از همین جا آغاز می‌شود. پری سرچ به درستی ادعا دارد که گوگل اطلاعات کاربران را دریافت کرده و از آن‌ها در راستای منافع شرکت خود بهره می‌برد.

پری سرچ قصد دارد موتور جستجوی غیرمتمرکزی را راه‌اندازی کند، به این معنی که وابسته به شرکت یا شخص خاصی نباشد و همه تصمیمات آن بر مبنای نظرات جامعه کاربران استفاده‌کننده از آن گرفته شود.

بدین ترتیب پری سرچ خواهد توانست به تدریج در بازار سرچ روزانه ۷ میلیاردی انسان‌ها سهمی برای خود کسب کرده و حتی مدعی است می‌تواند با گوگل در این زمینه به رقابت بپردازد که البته با توجه به پیشرفت سریع گوگل در استفاده از هوش مصنوعی کار بسیار دشواری به نظر می رسد.

پروژه پری سرچ پس از گذشت کمتر از یک سال از شروع و جمع‌آوری سرمایه، ابزار جستجویی را راه‌اندازی کرده است که طبق برنامه بازاریابی‌شان برای جستجو در آن (به جای جستجو در گوگل) به شما ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. به نظر می‌رسد اهداف اولیه تیم بازاریابی پری سرچ برای پرداخت پاداش به کاربران در ازای سرچ، در کوتاه مدت معرفی «پری سرچ» و امکانات آن به کاربران و سپس در بلندمدت تغییر عادت کاربران در جستجوی گوگل است.

شایان ذکر است که قبلاً نیز موتورهای جستجوگر دیگری نیز از این روش بازاریابی (پاداش در ازای جستجو) استفاده کرده‌اند که دو ضعف عمده داشتند. اول این که پرداخت آن‌ها در مقایسه با وجه پرداختی که پری سرچ پاداش می‌دهد بسیار ناچیز بود و اشکال دوم این که به دلیل عدم امکان استفاده کاربرانی که در کشورمان ایران ساکن هستند از خدمات پرداخت‌های بین‌المللی (مانند ویزا کارت و مستر کارت)، امکان عودت همان وجوه کم نیز مقدور نبود که با پرداخت به وسیله ارز دیجیتال این محدودیت برطرف شده است. از طرفی با توجه به رشد فزاینده و فراگیر شدن ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر که می‌تواند قیمت آن‌ها را تا چندبرابر هم افزایش دهد، به نظر می‌رسد گزینه پرداخت ارز دیجیتال به عنوان پاداش به کاربران از جذابیت بیشتری برخوردار است.

برای مشاهده نحوه ثبت نام و این که چگونه می‌توانید به پری سرچ اعتماد کرد روی لینک زیر کلیک کنید:

کسب درآمد با جستجو در پری سرچ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اعتماد وب

شرکت اعتماد ورا بینا با نام تجاری "اعتماد وب" با شماره ثبت 482873، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ثبت شده در ستاد ساماندهی فضای مجازی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]