اطلاعات تماس
  • 021***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970229296298849

بازدید نماینده مردم تهران و ریاست شورای شهر قدس از بنیاد علوم کاربردی رازی

بازدید مهندس محمودی و دکتر عسگری از بنیاد علوم کاربردی رازی

کد: 13970229296298849

https://goo.gl/aaPTDU

، (اخبار رسمی): مهندس محمودی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر عسگری؛ ریاست شورای اسلامی شهر قدس و هیئت همراه از بنیاد علوم کاربردی رازی (Razi Applied Science Foundation) بازدید به عمل آوردند.

بازدید جناب آقای محمودی و جناب آقای دکتر عسگری از بنیاد علوم کاربردی رازی
توضیحات بیشتر در http://www.razi-foundation.com

در این بازدید مهندس محمودی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر عسگری؛ ریاست شورای اسلامی شهر قدس و هیئت همراه، ضمن بازدید از مجموعه‌ی آزمایشگاه‌های بنیاد علوم کاربردی رازی از نزدیک با خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی این بنیاد و اشتغالزایی آن، به ویژه به کارگیری نیروی‌های متخصص بومی شهر قدس و پتانسیل‌های این بنیاد علمی کاربردی آشنا شدند.

همچنین وی در جریان روند تعاملات و خدمات قابل ارائه به پروژه‌های ساختمانی، عمرانی، صنایع و کارخانجات فعال در شهر قدس قرار گرفتند. طرفین مذاکرات و تفاهماتی را نیز در زمینه‌ی موارد مذکور داشتند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مجموعه بیناد علوم کاربردی رازی ((Razi Applied Science Foundation) می‌توانند به صفحه بنیاد رازی مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد علوم کاربردی رازی (RASF)

بنیاد علوم کاربردی رازی یکی از مراکز دانش‌بنیان علمی-تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ارایه دهنده انواع خدمات آزمایشگاهی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های فلزات و آلیاژها، پلیمر، خواص شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی مواد، خوردگی فلزات، ارزیابی‌های غیر مخرب، علل تخریب قطعات صنعتی، شبیه‌سازی فرایند تولید قطعات ریختگی و … می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان