اطلاعات تماس
  • 021***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970229296328849

رونمایی از دستگاه Immersion Ultrasonic ساخت بنیاد علوم کاربردی رازی

کد: 13970229296328849

https://goo.gl/YJUKWw

، (اخبار رسمی): در غرفه‌ بنیاد علوم کاربردی رازی در نمایشگاه نفت گاز، پالایش و پتروشیمی از دستگاه انجام تست آلتراسونیک به روش غوطه‌وری رونمایی شد. تمامی مراحل طراحی و ساخت این دستگاه در داخل کشور و توسط متخصصان بنیاد علوم کاربردی رازی انجام شده است.

رونمایی از دستگاه  Immersion Ultrasonic ساخت بنیاد علوم کاربردی رازی
رونمایی از دستگاه آلتراسونیک به روش غوطه‌وری بنیاد علوم کاربردی رازی http://www.razi-foundation.com

در غرفه‌ بنیاد علوم کاربردی رازی در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دستگاه انجام تست آلتراسونیک به روش غوطه‌وری رونمایی شد. این دستگاه که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن در داخل کشور و توسط مهندسان و متخصصان بنیاد علوم کاربردی رازی انجام شده است، دارای قابلیت انجام همزمان A-Scan، B-Scan و C-Scan با رزولوشن 0.1 mm و سرعت 60 mm/Sec است.

این نمایشگاه هرساله به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خاورمیانه با حضور حدود 700 شرکت فعال در حوزه‌ی نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود، که بنیاد علوم کاربردی رازی به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های فعال در فعالیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی علوم و صنایع کاربردی، در غرفه‌ی خود در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به ارائه‌ی گزارش دستاوردها و خدمات خود در این زمینه پرداخت.

لازم به ذکر است، این بنیاد با در اختیار داشتن دستگاه‌های پیشرفته و به بروز آزمایشگاهی، آماده‌ی همکاری با صنایع، پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور است.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و آشنایی با بنیاد علوم کاربردی به سایت بنیاد علوم کاربردی رازی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد علوم کاربردی رازی (RASF)

بنیاد علوم کاربردی رازی یکی از مراکز دانش‌بنیان علمی-تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ارایه دهنده انواع خدمات آزمایشگاهی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های فلزات و آلیاژها، پلیمر، خواص شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی مواد، خوردگی فلزات، ارزیابی‌های غیر مخرب، علل تخریب قطعات صنعتی، شبیه‌سازی فرایند تولید قطعات ریختگی و … می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021468*****
[نمایش اطلاعات]