اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970230296556094

قطار ممنوعیت استفاده از کسپرسکی به هلند رسید

کسپرسکی در هلند هم ممنوع شد

کد: 13970230296556094

https://goo.gl/mqqEeJ

، تهران , (اخبار رسمی): دولت هلند آنتی ویروس‌های کسپرسکی را در لیست سیاه قرار داد و استفاده از محصولات این شرکت روسی را برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی ممنوع و نسبت به استفاده از آنتی ویروس‌های این شرکت بر روی سیستم‌های دارای اطلاعات حساس هشدار داد.

کسپرسکی در هلند هم ممنوع شد.
کسپرسکی Kaspersky

سرقت فایل‌های محرمانه NSA از نوت بوکی که مجهز به کسپرسکی بود و درز این فایل‌ها به گروه‌های تبهکار و خلافکار سایبری باعث شده این شرکت روسی متهم به سرقت اطلاعات مشتریانش و سوء استفاده از آنها شود

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ پس از دولت‌های چین، آمریکا، انگلیس و لیتوانی، دولت هلند هم نسبت به استفاده از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی هشدار داد.

همچنین دولت هلند خرید محصولات این شرکت روسی را برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی ممنوع کرد.

همه کشورهای فوق عمدتآ نسبت به نصب آنتی ویروس‌های کسپرسکی بر روی سیستم‌های دارای اطلاعات حساس و محرمانه از جمله سیستم‌های نظامی، صنایع، انرژی، نفتی، مالی و بانکی هشدار داده‌اند.

سرقت فایل‌های محرمانه سازمان امنیت ملی آمریکا از نوت‌بوکی که مجهز به آنتی ویروس کسپرسکی بود و درز این فایل‌ها به گروه‌های خلافکار سایبری باعث شده این شرکت روسی متهم به سرقت اطلاعات مشتریانش و سوء استفاده از آنها و یا بی‌توجهی نسبت به امنیت داده‌های مشتریانش شود.

از طرف دیگر شرکت کسپرسکی و مدیرعامل این شرکت متهم به ارتباط با دولت روسیه و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی روسیه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سوابق شرکت کسپرسکی به وبلاگ خبری دیسنا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]