اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301297015246

این نوع از تیشرت‌ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از تیشرت‌های پنبه‌ای هستند

تیشرت با جنس پلی‌استری به فروشگاه اینترنتی گیک‌شو اضافه شد

کد: 13970301297015246

https://goo.gl/dbq2gs

، رشت , (اخبار رسمی): نوع جدیدی از تیشرت‌ها به فروشگاه اینترنتی گیک‌شو اضافه شده که از جنس پلی‌استر است. این تیشرت‌ها با قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه شده‌اند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

تیشرت با جنس پلی‌استری به فروشگاه اینترنتی گیک‌شو اضافه شد.
تیشرت با جنس پلی‌استری به فروشگاه اینترنتی گیک‌شو اضافه شد

تیشرت با جنس پلی‌استر به سایت اضافه شد و همچنین به زودی بخشی برای طراحی تیشرت با توجه به نیازهای کاربران بهره‌برداری خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی گیک‌شو، جنس جدید تیشرت‌ها به سایت اضافه شدند. این تیشرت‌ها از جنس پلی‌استر بوده و با قیمت اقتصادی ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شوند. به علت تکنولوژی چاپ استفاده شده در این تیشرت‌ها و عدم توانایی در چاپ رنگ سفید در این روش، تیشرت‌های ارائه شده در رنگ‌های سفید و خاکستری عرضه می‌شوند و همچنین سایر رنگ‌هایی که مشاهده می‌کنید با اندکی تغییر نسبت به تصاویر اصلی نمایش داده خواهند شد. در این نوع چاپ، رنگ به داخل الیاف پارچه نفوذ کرده (هیچ سطح قابل لمس یا کنده شدنی بر روی لباس وجود نخواهد داشت) و دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

این نوع تیشرت برای برگزاری ایونت‌ها و همایش‌ها مناسب است و همچنین امکان استفاده از تخفیف برای سفارش‌هایی که با تیراژ بالا ثبت می‌شوند خواهد بود که طبیعتا می‌توانید از طریق پست‌الکترونیکی ([email protected]) در این زمینه با ما تماس بگیرید.

بدیهی است که تیشرت‌های پنبه‌ای همچنان در سایت ارائه می‌شوند که از لحاظ کیفیت چاپ، جنس تیشرت کیفیت بالاتری دارند و همچنین از لحاظ رنگ، دارای تنوع بیشتر هستند که همچنان برای پوشش روزمره گزینه بهتری خواهند بود.

در گزارشی مجزا، فروشگاه اینترنتی گیک‌شو اعلام کرد که به زودی امکانی جهت چاپ تیشرت با تصاویر درخواستی کاربران را فراهم خواهد کرد و همچنین خبر ارائه بخش جدیدی جهت دریافت متن‌های درخواستی و طراحی تیشرت مورد نظر کاربران را داد.

علاقه‌مندان جهت مشاهده طرح‌های جدید و محصولات به سایت گیک شو مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیک‌شو!

فروشگاه اینترنتی «گیک‌شو!» با هدف ارائه محصولات گیک پسند در اواسط 1394 افتتاح شد و در دسته‌بندی «تیشرت، ماوس‌پد، پیکسل و لیوان» به اقصی نقاط کشور خدمات ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی