اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970410303025246

شروع به کار بخش سفارش طرح‌های دلخواه در گیک‌شو

کد: 13970410303025246

https://goo.gl/mFD2wR

، رشت , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی گیک شو، طرح‌های درخواستی و ارسال شده را با هزینه‌ای اندک چاپ می‌کند. در بخش اضافه شده می‌توان ایده‌های خود را و یا متن‌های جذابی که دیده‌اید را ارسال کنید. گیک‌شو در ازای دریافت مبلغ ۵ هزار تومان، فرآیند طراحی و آماده‌سازی را انجام خواهد داد.

شروع به کار بخش سفارش طرح‌های دلخواه
شروع به کار بخش سفارش طرح‌های دلخواه در گیک‌شو

با توجه به درخواست مکرر مشتریان به منظور ایجاد بخشی جهت سفارش محصولات با طرح دلخواه، فروشگاه اینترنتی گیک‌شو بخش جدیدی به سایت اضافه کرد. از این پس می‌توانید طرح‌های خود را برای گیک‌شو ارسال کرده و چاپ‌شده آن را تحویل بگیرید. همچنین در این بخش می‌توانید ایده‌های خود را و یا متن‌های جذابی که دیده‌اید ارسال کنید. گیک شو در ازای دریافت مبلغ ۵ هزارتومان فرآیند طراحی و آماده‌سازی را انجام خواهد داد.

علاقه‌مندان جهت سفارش، طرح سفارشی می‌توانند از دسته‌بندی محصولات تیشرت، ماگ، ماوس‌پد و پیکسل استفاده کنند، این دسته بندی در صفحه اصلی سایت و از لینک‌های زیر قابل دسترسی خواهند بود.

تیشرت با طرح دلخواه

ماگ با طرح دلخواه

ماوس‌پد با طرح دلخواه

پیکسل با طرح دلخواه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیک‌شو!

فروشگاه اینترنتی «گیک‌شو!» با هدف ارائه محصولات گیک پسند در اواسط 1394 افتتاح شد و در دسته‌بندی «تیشرت، ماوس‌پد، پیکسل و لیوان» به اقصی نقاط کشور خدمات ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل